אמן החושים שלא תרצו לפספס את הופעתו

חושבים איך תוכלו לקחת את צוות העובדים שלכם, שממש עוד מעט יתחיל לעבוד על פרויקט חדש ומשותף, ולהפוך אותו לצוות הרבה יותר מגובש? אם כך, אנחנו מציעים לכם להעיז לחשוב מחוץ לקופסא. זה אומר אומנם שכדאי יהיה לבלות ערב או שניים ביחד, אך קריוקי ושירה בציבור זו כבר מזמן לא האפשרות היחידה. יש אומנם משהו נחמד באפשרות של שתיית אלכוהול ושירה ללא גבולות בצוותא, אך האמת היא, שאתם גם יכולים להזמין אמן חושים להופעה ייחודית ושונה. כדאי לחשוב על האפשרות הזאת כי כאשר מזמינים אמן חושים לביתכם הפרטי למעשה יוצאים מהשגרה וחושפים את המשתתפים לאומנות שלא רואים בכל יום. אמן מקצועי שכזה יכול לעשות לא מעט פעלולי טלפתיה שאי אפשר להישאר אליהם אדישים, מה שאומר שהצוות החדש ישאל בכל רגע ביחד "איך הוא עושה את זה"?. בנוסף לכך, מדובר על חוויה מרגשת, שונה ואחרת, מה שאומר שחברי צוות העובדים לא יפסיקו לדבר אחר כך על הבילוי הזה, אז למה לחשוב פעמיים בכלל?

 

שימו לב לאיזה אמן חושים אתם עומדים להתקשר

אם יש משהו שחשוב להיות מודעים אליו בתחום של אמני החושים בישראל, זה שלא כל מי שמציג את עצמו בתור איש מקצוע מנוסה הוא באמת כזה. משמעות הדברים היא שבהחלט כדאי לבדוק אל מי אתם מתקשרים כי אם יש משהו בטוח – זה שלא תרצו להזמין אמן חובבן. המקצועיות באה לידי ביטוי לא רק במופע עצמו ובתכנון שלו, אלא גם בעמידה מול הקהל, או במילה אחת: כריזמה. זה לא משנה עד כמה אמן החושים שאתם מתקשרים אליו יהיה מוכשר ורציני או אדם שמחובר למקצוע שלו, כי בכל מקרה, אם הוא לא יידע לעמוד מול קהל ההופעה שלו עלולה להיות משעממת. לכן חשוב כל כך לבדוק כל מה שאתם יכולים על אמן החושים, בין אם זה כולל את הניסיון שלו, את חוות הדעת לגביו או אפילו לראות סרטוני וידאו שלו בפעולה. זה ייתן לכם תמונה ברורה יותר לגבי מה שמחכה לכם כשאתם עומדים להזמין אמן כזה או אחר, אז למה שלא תשקיעו בכך?

לא תרצו לפספס

 

חשוב לסכם מראש לגבי המחיר

כמובן שלכל אמן שיגיע ויוכל להופיע מול צוות העובדים שלכם יש מחירים אחרים, וזה נכון בין אם מדובר על אמן חושים ובין אם מדובר על אמן שעוסק בכל הופעה אחרת. לכן חשוב לדבר עם איש המקצוע מראש על הדברים וגם כדאי שתעשו זאת בצורה ברורה. אומנם עדיף להבטיח שאתם מזמינים איש מקצוע משכמו ומעלה וכדאי גם לברר שיש לגביו כמה שיותר המלצות, אך האם זה אומר שחובה לשלם מחיר מופקע? בכלל לא בטוח. שימו לב גם לשאלות פרקטיות שיכולות להיות חשובות, כמו לדוגמא, האם הוא מופיע גם בסופי שבוע? האם הוא מופיע בכל הארץ? האם יש מבחינתו מינימום ומקסימום של צופים במופע? שווה לברר, בין היתר, האם הצעת המחיר שאתם מקבלים כוללת גם את הנסיעות של אמן כי בסופו של דבר לכל הפרטים האלה יש משמעות והשפעה על המחיר הסופי.

לפרטים נוספים: https://www.mxgems.com

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »