הר הביטוח וכל הסיבות לפנות אליו

רבים מאיתנו חוששים מהשאלה מה צופן להם העתיד, כי מה אנחנו באמת יודעים על מה שיכול לקרות מחר? אין לנו שום דרך לקבל מידע בנושא הזה ולכן ברור מדוע הדרך שבה רוב האנשים בוחרים היא פשוט לדאוג לעצמם לכל צרה שלא תבוא. לכן אנשים עושים כל כך הרבה סוגים של ביטוחים, בין אם זה ביטוח חיים, ביטוח שכולל חיסכון לפניה, ביטוח דירה או כל סוג אחר של ביטוח. מצד שני, הבעיה היא שיש בימינו כל כך הרבה מוצרי ביטוח שונים, עד כי אנחנו עלולים ללכת לאיבוד ולא באמת לזכור איזה ביטוחים יש לנו. מי לא מצא את עצמו בסיטואציה שבה מגיע למשרד שלו סוכן ביטוח ומצליח לשכנע אותו לחתום על פוליסה חדשה? עם זאת, חולפות השנים, אנחנו משלמים בהוראת קבע את הביטוח ואחר כך בכלל שוכחים מהעניין. באמת נראה לכם שחברות הביטוח אח״כ מחפשות את החוסכים ואת המבוטחים כדי להחזיר להם את מה ששייך להם ואת הכסף שהם חסכו? ברוב המקרים המצב אינו כזה. לכן עולה השאלה: איך אפשר לאתר את הביטוחים שיש לנו? ויתרה מכך, איך אפשר לוודא שלא עשינו ביטוחים כפולים ושאנחנו לא משלמים על אותו סעיף בכמה ביטוחים מקבילים? הדרך לקבל את המידע הזה היא לפנות אל ״הר הביטוח״ ולכן הגיע הזמן שגם אתם תשקלו את האפשרות ליצור קשר עם הגוף הזה.

הביטוח

 

איך זה עובד בפועל?

הר הביטוח זו יוזמה ממשלתית נפלאה ששמה לעצמה למטרה לסייע לכל האזרחים במדינה לעשות סדר בכל מה שקשור לביטוחים השונים שלנו. איפה אנחנו מבוטחים? והאם אנחנו לא משלמים על אותו ביטוח פעמיים? אלה הן שאלות שמטרידות את מרבית האזרחים בשלבים שונים בחייהם ולכן היוזמה הזאת כה מבורכת וזוכה להצלחה גדולה. כל שעליכם לעשות כדי לקבל את המידע הדרוש לכם בתחום הזה הוא פשוט לפנות אל הר הביטוח ולתת לו את המידע הדרוש. ברוב המקרים צריך לתת מידע כמו שם ושם משפחה ובהתאם לכך המערכת כבר תוכל לעשות את החיפוש שצריך. תוהים מה כולל הדו״ח שתקבלו? פשוט מאוד: את כל המידע אודות מוצרי הביטוח השונים שיש לכם ואשר קניתם בשנים האחרונות. זה לא משנה מתי התחלתם לעשות ביטוח או חיסכון מסוים, כי בכל מקרה מערכת הר הביטוח תמצא את המידע הרלוונטי תוך זמן קצר ביותר. עם המידע הזה תוכלו להבין איפה אתם עומדים ותוכלו לקבל החלטות לגבי שינויים שאולי תרצו לעשות בביטוחים השונים. איזה טעם יש לכם לשלם על אותו ביטוח פעמיים? אין שום סיבה לעשות זאת ולכן חשוב שתקבלו דוח מפורט עם כל המידע.

 

כמה עמלה אתם משלמים לחברת הביטוח?

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לפנות אל הר הביטוח ולקבל ממנו מידע מפורט, זו העובדה שכך אתם יכולים גם להבין כמה עמלה אתם משלמים. אומנם זה נכון שתמיד כשיש לכם תיק כלשהו בחברת ביטוח כזו או אחרת יהיה עליכם לשלם כדי שמישהו ינהל עבורכם את הדברים, אך מדוע לשלם סכום מופקע? לעשות את כל הבירורים בתחום הזה לבד זה לא דבר פשוט ולכן ברור מדוע הר הביטוח זוכה להצלחה גדולה כל כך. פנו עוד היום גם אתם לגוף הזה, השאירו את הפרטים שצריך ותקבלו מידע שאחרת יהיה לכם מאוד קשה להגיע אליו. כך תוכלו להכניס שינויים בכל מוצרי הביטוח שלכם ובחסכונות השונים שאתם מטפחים, אז מה לדחות את העניין?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהו ביטוח בניין
מהו ביטוח בניין

בעולם של היום, בו עלולות להתרחש תאונות ונזקים בלתי צפויים בכל עת, חשוב להגן על הרכוש וההשקעות שלכם. אחת הדרכים לשמור על עצמכם ועל הנכסים

קרא עוד »