איך מתמחרים חבילת קידום אתרים?

בניתם אתר אינטרנט איכותי – השקעתם בקופירייטינג, בעיצוב, באינטרקטיביות, יצא לכם תוצר נהדר שיקדם את המותג שלכם משמעותית. עכשיו הגיע החלק החשוב ביותר – קידום האתר עצמו. במאמר זה נסביר כיצד מתמחרים חבילת קידום אתרים, והיכן רוכשים אותה.

 

מבוא לקידום אתרים

קידום אתרים הינה ההגדרה לפרסום ושיווק האתר במטרה להגדיל את הביקורים בו. קיימות דרכים שונות לקידום אתר – החל מSEO (קידום אורגני במנועי חיפוש לפי מילות מפתח) ועד לקמפיינים ממומנים בפלטפורמות שונות. המחירים לקידום אתרים משתנים לפי הצורך של הלקוח, לפי הקושי של איש המקצוע שמבצע אותם ולפי כמות העבודה שנדרשת בכדי להביא לקידום אתרים מחיר.

קידום אתרים

קידום SEO

קידום אתרים SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש – “Search Engine Optimization”) הינה שיטת קידום המתבססת על אופטימיזציה של מילות מפתח למנועי החיפוש (לרוב בביסוס על גוגל). אופטימיזציה זו נעשית למעשה בעזרת "שיפוץ" האתר, תוך התאמה מלאה למנועי החיפוש ושל התוכן הכתוב שבו (קופירייטינג) לפי מילות מפתח רלוונטיות למותג המוצג בו, במקביל להתחשבות בכמות הפעמים שמילים אלו צריכות להופיע באידאל ולכמות הפעמים שגולשים מחפשים את מילות המפתח במנועי החיפוש.

 

איך מתמחרים חבילת קידום אתרים?

קיימים מספר פרמטרים הרלוונטיים לתמחור חבילת קידום אתרים. ראשית, חשוב להבין כי המחירים מתומחרים לפי ריטיינר חודשי – האופטימיזציה נעשית בצורה דינאמית ואדפטיבית לפי שינוי תדירות חיפוש מילות המפתח ולפי המילים עצמן. להלן 3 פרמרטים שישפיעו על תמחור חבילת קידום אתרים:

 

רמת המאמץ הנדרשת

הפרמטר הראשון לתמחור חבילת קידום אתרים הינו רמת המאמץ הנדרשת על ידי איש המקצוע שמתכנן ומוציא לפועל את קידום האתר. במידה והקידום נעשה לאתר מסוג דף נחיתה, יידרש מחקר מילים מצומצם יחסית, כתיבת תוכן "זניחה" יותר ואף פחות מאמצים מצד החברה המקדמת. מנגד, קידום של אתר בעל עמודים רבים ותוכן עשיר יוביל למאמצים מוגברים מצד החברה, ולכן יעלה יותר.

קידום אתרים

איכות ספק השירות

כמו בכל דבר בחיים, שירות איכותי נוטה לעלות יותר כסף. שכירת שירותי SEO מבית חברה קטנה ללא ניסיון מוכח תהיה זולה יותר. מנגד, רכישת חבילת קידום אתרים מחברה מבוססת בעלת תוצאות מוכחות והמלצות עשירות תעלה יותר.

 

היקף הצורך באופטימיזציה

זהו פרמטר המושפע מהענף שממנו מגיע האתר שדורש אופטימיזציה. במידה ומדובר בענף תחרותי מאוד, תידרש חבילת קידום אתרים עשירה ומקיפה יותר, ולכן העלויות שלה יהיו גבוהות יותר. במידה ומדובר בחברה קטנה מענף ללא הרבה תחרות – העלויות יהיו זולות יותר.

 

לסיכום

תמחור חבילת קידום אתרים יכול להשתנות בגלל סיבות שונות ורבות. מומלץ לבצע סקר שוק ולמצוא את הספק המושלם עבורכם, תוך בדיקה של רפרנסים ותיק עבודות. מותגים כמו CXM – חברת ניהול חווית לקוח, המעניקה שירות זה, יכולות לבצע את האופטימיזציה הטובה ביותר לאתר שלכם ולקדם אותו בדיוק לפי הצרכים שלכם, בעלות האופטימלית עבורכם.

קידום אתרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!

גיוס עובדים של חברות מתאפיין בתחרות שהולכת וגוברת בהשגת העובדים הטובים ביותר. ארגונים בעולם מתמודדים עם אתגרים רבים בגיוס עובדים מתאימים, תוך התחשבות בשוני התרבותי,

קרא עוד »
כך תגרמו לעובדים להישאר - טיפים מHR
כך תגרמו לעובדים להישאר – טיפים מHR

עולם העבודה מתאפיין בתחרות הולכת וגוברת על עובדים איכותיים. ארגונים רבים מתמודדים עם תופעה של תחלופת עובדים גבוהה, הגורמת להפסדים כספיים, ירידה ביעילות ופגיעה במוטיבציה.

קרא עוד »
חוּשׁ הַשְׁמִיעָה
חוש השמיעה – מהו?

חוש השמיעה הוא אחד מחמשת החושים שלנו. רובנו לוקחים אותו כמובן מאליו, אבל אם יש לנו בן משפחה מבוגר, או אדם עם מוגבלות בחוש השמיעה,

קרא עוד »