בשנים האחרונות רוב הפרסום מתנהל ברשתות חברתיות או באמצעי דיגיטל אחרים. אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לעבור לפרסום בשיטות מודרניות, יש כמה פלטפורמות שאתם צריכים להכיר כדי לבחור לעסק שלכם את הפלטפורמה המתאימה ביותר שתעזור לכם לבצע פרסום אפקטיבי שיגדיל את קהל הלקוחות שיש לכם בעסק.
שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא תיאור כולל למספר שיטות פרסום שנעשות כולן באמצעי דיגיטל. משרד פרסום דיגיטלי הוא הגוף המקצועי שעוסק בפרסום מהסוג הזה, ולפני שאתם חושבים מה הפלטפורמה הטובה ביותר עבור שיווק דיגיטלי של העסק שלכם, עליכם למצוא משרד פרסום דיגיטלי שיעזור לכם לבצע את השיווק. יוני מלכי הוא מי שיוכל לעזור לבצע שיווק דיגיטלי על הצד הטוב ביותר.
קידום אתר קיים
למרות שבנייה של אתר היא הדרך המרכזית לבצע שיווק דיגיטלי, גם אם יש לכם אתר קיים המלאכה עדיין לא הושלמה. לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים, סביר להניח שיש עוד מספר רב של אתרים שמעניקים שירות דומה. כדי לא להגיע למצב שבו האתר שלכם טובע בין כל האתרים עליכם לקדם אותו בצורה אינטנסיבית, כך שבסופו של דבר הגולשים יגיעו דווקא אליו.
שיווק ברשתות חברתיות
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו להיות פלטפורמות מרכזיות לטובת שיווק דיגיטלי. הסיבה לכך היא שברשתות החברתיות קל יותר לייצר פרופיל של קהל יעד, מה שמאפשר לנו ליצור פרסום ממוקד שמגיע אוטומטית למי שיש סיכוי רב יותר שמתעניינים במוצר או בשירות שאנחנו מציעים. גם אם יש לכם פרופילים פעילים ברשתות חברתיות, שימוש בהן לצרכי פרסום הוא שונה.
ראשית כל, עליכם להבין מה הרשתות החברתיות שבהן כדאי לכם לפרסם. הרשתות המרכזיות שבהן נעשה שימוש עסקי הן פייסבוק, טיקטוק ואינסטגרם. בעוד שבפייסבוק הקהל הוא מבוגר יותר, בשתי הרשתות האחרות הקהל צעיר יותר. בנוסף, הפרסום באינסטגרם וטיקטוק הוא על בסיס תמונות וסרטונים, ואילו בפייסבוק תוכלו גם לפרסם פוסטים ארוכים אודות העסק שלכם.
אפליקציה לעסק
הכלי האחרון שאותו תוכלו לנצל לטובת שיווק דיגיטלי זו אפליקציה לעסק. העובדה שרוב הגלישה שלנו נעשית כיום דרך המכשיר הנייד גורמת לכך שיש לא מעט אתרים שסובלים ממספר גולשים נמוך, לאור העובדה שהאתרים הללו לא מותאמים לגלישה בנייד. ברגע שתהיה לכם אפליקציה לעסק יהיה קל יותר לבצע קניות או לקבל פרטים אודות העסק רק באמצעות מכשיר הטלפון הנייד.
לסיכום
כאשר אנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי, השאלה החשובה ביותר היא מה הפלטפורמה שבה נבחר לטובת השיווק. כיום עומדות בפניכם מספר אפשרויות, כמו פתיחה של אתר לעסק, שימוש ברשתות חברתיות לטובת פרסום או פתיחה של אפליקציה לעסק. לכל אפשרות יש את היתרונות שלה, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא להבין איזו אפשרות תגרום לכם להגיע לקהל כמה שיותר גדול של לקוחות.