עורך דין מקרקעין מקצועי שכדאי לקבל ממנו ייעוץ

מתכננים לעשות עסקת נדל״ן? עסקת קומבינציה? רוצים למכור את הדירה שירשתם מההורים שלכם? מעוניינים אולי להשכיר אותה לדיירים? אם כך, אין ספק שאתם תוהים מה הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם המשימה הזאת. חשוב לדעת שאין תשובה אחת נכונה אך מה שבטוח, זה שלא כדאי לכם לוותר על ייעוץ שיינתן לכם על ידי עורך דין מקרקעין. איש מקצוע כזה יוכל להבהיר לכם מה כדאי לעשות, איזה חוזה יוכל להיות טוב יותר מבחינתכם והאם כדאי לחתום או לא על החוזה שמציע לכם הצד השני. שימו לב בנקודה הזאת שהרבה פעמים הצד השני יציע לכם להשתמש בשירותיו של עורך דינו, אך בסופו של דבר זה לא כדאי. במקום זה עדיף לשכור את שירותיו של עורך דין בצורה עצמאית כי כך תוכלו להבטיח שהוא ידאג לאינטרסים שלכם לכל אורך הדרך.

מקרקעין ייעוץ

 

מה הופך עורך דין מסוים לטוב יותר לעומת אחרים?

יש היום הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום המקרקעין ושכבר היו מעורבים בלא מעט עסקות בעבר. עם זאת, לא מכל אחד מהם תוכלו לקבל שירות מספיק טוב ולכן אנחנו מציעים לכם לברר:

  • מה הניסיון של עורך הדין שאליו תרצו לפנות?
  • האם הוא מקצועי?
  • האם מדובר על עו״ד שנחשב מוכר בתחומו?
  • האם אתם מכירים אישית מישהו שיוכל להמליץ עליו?

אתם עומדים להפקיד בידי עורך הדין שלכם את האחריות על אחת מהעסקאות הגדולות ביותר שתעשו בחיים מבחינת ההיקף הכלכלי, אז למה שלא תעשו הכול כדי לבחור עו״ד מצוין?

 

זמינות תמידית

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שיוכלו לעזור לכם לבחור מאיזה עורך דין תרצו לקבל שירות, זו שאלת הזמינות שלו. האם מדובר על איש מקצוע שזמין עבורכם תמיד? או שהוא כל כך עסוק עד כי תוכלו לדבר איתו רק בפגישות שתתקיימנה במשרדו? בדרך כלל כאשר מדברים על עסקאות נדל״ן בהיקפים גדולים ישנן לא מעט שאלות ותהיות שעולות במהלך הדרך. לכן, אם אתם יכולים להיות בטוחים שעוה״ד שלכם יהיה זמין ויסייע לכם גם בשעות חריגות, זה עדיף. מומלץ גם לשים לב כמה אתם עומדים לשלם לעורך הדין שלכם, אם כי בדרך כלל לא כדאי לבחור איש מקצוע שגובה מחירים מאוד נמוכים. לא אחת זה מעיד על חוסר ניסיון ואם יש משהו שלא כדאי להתפשר לגביו, זה הניסיון של עורך הדין שלכם כך שכדאי לעשות מספר בירורים לפני שבוחרים עו״ד מתאים.

למידע נוסף.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רישיון אקדח
כיצד נוציא רישיון לנשק ללא בעיה

המציאות הביטחונית המאתגרת בה אנחנו חיים בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, הביאה את המדינה להורות על מספר הקלות משמעותיות בתהליך הוצאת רישיון נשק. אם

קרא עוד »