בין אם זה אייפון או סמסונג – אלו האביזרים שאתם חייבים לקנות לטלפון שלכם!

הטלפון שלכם תמיד בשימוש, מנגן מוזיקה, מקליט הודעה, וסיכוי טוב שהוא גם עכשיו אצלכם ביד בזמן קריאת שורות אלו. אבל למכשיר הכי חדיש ומשוכלל, שמצלם פשוט מוש, יש לא מעט אביזרים יומיומיים אחרים שישפרו את החיים שלכם, הנה כמה רעיונות.

 

מכוסה, לכל צרה שלא תבוא

האדם הממוצע מרים את המכשיר שלו 1,500 פעמים בממוצע, אז כדאי מאוד שהכיסוי שאנחנו באים איתו במגע יהיה איכותי וממוגן. הרבה כיסויים היום, וגם כיסויים לאייפון 14, מגיעים בקולקציה שלמה של עיצובים מרגשים, עם מיגון מושלם.

אייפון
מעמד יציב ונוח

בין אם אתם שמים אותו לידכם לקרוא מתכון בזמן הבישול, מנסים להעמיד את הטלפון כדי לתפוס סרטון או תמונה, או שהוא מונח על השולחן בסלון ומנגן סדרות בזמן שהידיים עסוקות, מעמד יציב ומובנה לטלפון יחסוך לכם הרבה התעסקות ונפילות, וידאג שהמסך שלכם יהיה בזווית נוחה בכל מצב. אז אם גם אתם מצאתם את עצמכם יושבים בשדה תעופה או בית קפה, מנסים לסדר בקבוקי שתיה, תיקים, או מגנים לטלפון סמסונג בצורה שתחזיק את הטלפון יציב לכמה רגעים – אולי הגיע הזמן להתקדם.

 

מטען אמין וזריז, וגם אחד למשרד

אחרי המסך, הסוללה היא אחד החלקים שעובדים הכי קשה. בין אם אתם אנשי אייפון או אנדרואיד, סיכוי טוב שקניתם בשעת צורך מטענים זולים או כבלים סיניים בתחנות דלק כי לא הייתה ברירה. אז עכשיו זה זמן טוב לעצור ולהצטייד במספר כבלי טעינה איכותיים ומטענים רשמיים שיגנו על חיי הסוללה שלכם, ולשמור עליכם זמינים 24/7.

 

תאורה זה כל ההבדל

גם אם אתם לא גורו איפור או משפיענית יוגה, סיכוי טוב ששלחתם לחבר או העליתם לאינסטגרם סלפי או סרטון שלכם. גם אם השקעתם בטלפון עם המצלמה החדה ביותר, הביצועים שלו יכולים להשתפר משמעותית עם התאורה הנכונה, ולגרום לכם להיראות זוהרים ונקיים בכל תמונה. כיום ניתן למצוא לא מעט פתרונות תאורה גם ניידים (מתחברים למכשיר הסלולרי) וגם נייחים לבית, כמו רינגלייט על סטנד.

 

חסכו מקום בתיק עם ארנק משולב

המקום בתיק מוגבל, למה שלא נחסוך קצת? עכשיו, יותר מתמיד, כשכולם גם ככה משלמים באמצעות אפליקציות, זה זמן טוב לשלב את הארנק והטלפון שלכם לכלי אחד פשוט לנשיאה. ישנם מספר פתרונות זמינים בשוק, גם עבור ארנקים משולבי סטנד, וגם ארנקים משולבי כיסוי לטלפון.

 

תמיד זמינים, ומוכנים לכל הפתעה שלא תבוא

סל האבזרים הנכון ייתן לכם להיות זמינים תמיד, מוכנים לכל הפתעה בדרך, ואם החיים שלכם דינמיים ומעניינים כמו שלנו, אנחנו בטוחים שיש לא מעט! עם איסוף זריז של מטען, תאורה, ארנק וסטנד, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם את הקולקציה המושלמת לטלפון שלכם, על כל צרה שלא תבוא.

אייפון או סמסונג

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!

גיוס עובדים של חברות מתאפיין בתחרות שהולכת וגוברת בהשגת העובדים הטובים ביותר. ארגונים בעולם מתמודדים עם אתגרים רבים בגיוס עובדים מתאימים, תוך התחשבות בשוני התרבותי,

קרא עוד »