אחרי הטרגדיה הגדולה: האם יש עדיין יש קורונה באיטליה?

הקורונה פרצה לחיינו בסערה ושינתה אותם ללא היכר, לפחות בכל מה שקשור לטיסות וחופשות בחו"ל – תחילה נסגרו השמים הרמטית, לאחר מכן נפתחו חלקית ומה עכשיו? אם אתם רוצים לטוס לאיטליה וההנחיות המשתנות הותירו אתכם מבולבלים, הרשנו לעצמנו לעשות סדר בבלאגן – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על קורונה באיטליה.

 

קורונה באיטליה על קצה המזלג (כלומר, המגף…)

אם אתם מתכננים לטוס לאיטליה, סביר להניח שחיפשתם במנועי החיפוש מידע על קורונה באיטליה וגיליתם שאיטליה היא אחת המדינות שנפגעו ממגיפת הקורונה בצורה הקשה ביותר – כ-25,000,000 נדבקים ולמעלה מ-182,000 מתים, כך שחלק ניכר מ-3 השנים האחרונות איטליה הייתה סגורה למבקרים ולאחר מכן היא פתחה את שעריה בצורה מבוקרת.

לגבי חיסונים – האיטלקים ממושמעים וכ-80% מהאוכלוסייה המקומית מחוסנת בצורה מלאה, נכון להיום.

קורונה באיטליה

התחלואה באיטליה כיום

נכון להיום אין הגבלות קורונה לטסים לאיטליה מישראל ובהתאם, אין צורך להציג טפסים כלשהם או לבצע בדיקות. עם זאת, חשוב להבין שהקורונה לא נעלמה מאיטליה – אמנם לא מדווחים (ברשת בכל אופן) מקרי מוות חדשים, אך על פי נתונים עדכניים מאושפזים בבתי החולים באיטליה כ-10,000 חולי קורונה, כך שניתן להסיק שסכנת ההדבקה קיימת ולכן חשוב להתנהל בצורה חכמה במרחב הציבורי, גם בהעדר הנחיות ואכיפה רשמית בנושא.

 

יעדים פופולריים באיטליה

הקורונה אמנם לא נעלמה מאיטליה אך כמו ביעדים אחרים בעולם, לרבות ישראל, נראה כי היא שכחה מסדר היום הציבורי ועל כן אפשר להגיד שסצנת התיירות התאוששה – אין הגבלות קורונה ברומא ובשאר הערים האהובות בקרב מטיילים מישראל, דוגמת סיציליה, פירנצה, מילאנו ונאפולי.

אם ערים גדולות פחות עושות לכם את זה, טיול כוכב בטוסקנה גם הוא נחשב פופולרי בקרב תיירים מארץ הקודש – אז תוכלו לשכור רכב ולטייל מדי יום לכפרים ציוריים, ערים קטנות, שווקים ופינות חמד נסתרות.

קורונה באיטליה

הנחיות קורונה לטסים לאיטליה

כפי שאמרנו, נכון להיום אין הגבלות קורונה לטסים לאיטליה מישראל וגם לא בדרך חזרה וזה לא מותנה בקבלת חיסון או הצגת תעודת מחלים, כך שאין הגבלות גם במהלך הטיסה ואין חובה לעטות מסיכה – לא במהלך הטיסה וגם לא בשדה התעופה.

 

התנהלות נכונה בציבור

למרות שאין חובה לעטות מסיכה, זה לא אומר שכדאי לכם לוותר על זה. הקורונה לא חלפה ומדי יום יש נדבקים חדשים, אז אם אין סיבה רפואית או רגשית שמונעת מכם לעטות אחת, אנחנו בהחלט ממליצים לכם לשקול עטיית מסיכה בחללים ציבוריים צפופים כמו שדה התעופה, המטוס ותחבורה ציבורית.

לסיכום, למרות שנראה כי איטליה התאוששה ממגפת הקורונה, הסיכוי להדבק עדיין קיים. אז כחלק מה"טו דו ליסט" שלכם לקראת הטיסה, עשו לעצמכם טובה וריכשו ביטוח נסיעות שכולל סעיף קורונה. איך אומרים? better safe than sorry.

קורונה באיטליה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »