איזה בדיקות צריך לעשות בשביל לבצע קידוחי ניסיון?

קידוחי ניסיון נחשבים לא פעם להליך מורכב שצריך התערבות של מומחים בתחום. אם נשלחתם למצוא חברה שבקיאה בנושא זה, כדאי שתדעו שאתם צריכים קודם כל לדעת איזה בדיקות יש לקיים בשביל לבצע קידוחי ניסיון. במדריך הנוכחי תוכלו לקבל את התשובות הדרושות לכם, כך שתוכלו בסופו של דבר לבחור בחברה שמבצעת את הבדיקות הללו על הצד הטוב ביותר.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שניסינו להבין למה הבנייה של הבניין שסמוך למבנה המגורים שלנו נעצרה. שכן, במשך תקופה ארוכה אנחנו סובלים מרעשים ומאבק, בגלל שהרסו את הבניין הישן שעמד שם קודם. וכעת, כבר תקופה, האדמה עומדת שוממת במקומה ונראה שמלבד החולדות שמגיעות לאזור, אף אחד לא מגיע בשביל לקדם את הליך הבנייה. בסופו של דבר התברר לנו שלא התבצעו עדיין הבדיקות הדרושות ומחכים לאישורים בנוגע לעניין זה. בחנו את העניין לעומק וגילינו מהן הבדיקות הללו. כדי שגם אתם תוכלו לקבל את המידע באופן נגיש ונוח, החלטנו לרכז אותו במדריך זה.

 

כמה מילים על קידוחי ניסיון

לפני שנעמיק בכל הנוגע לבדיקות המדוברות, צריך להציג בפניכם את ההליך המדובר – קידוחי ניסיון. נציין תחילה כי הליך של קידוחי ניסיון הינו חשוב מאוד בכל פרויקט של בנייה. באמצעות הבדיקות שבאות לידי ביטוי בהליך זה מתאפשר לבדוק האם ניתן לבנות מבנה על האדמה הקיימת. שכן, ההליך בודק את הפרטים הבאים אודות הקרקע:

  • החוזק שלה
  • הגמישות שלה
  • המשקל שלה
  • רמת החדירות שלה

כך שצריך לבצע חישוב מתמטי מדויק שבודק את הצפיפות של הקרקע ביחס למשקל שלה. שימו לב, קידוחי ניסיון צריכים להתבצע על ידי חברה מוסמכת בתחום כמו למשל חברת גאוטסט קידוחי ניסיון שנחשבת לאחת החברות המוכרות והאמינות ביותר.

 

אז איזה בדיקות צריך לעשות בשביל לבצע קידוחי ניסיון?

התברר לנו שיש רשימה ארוכה של בדיקות עם שמות ארוכים מורכבים כמו למשל בדיקות דקר דרום אפריקאי. הבדיקה שהתבררה לנו כחשובה מאוד היא בדיקת צפיפות הקרקע. בדיקה זו מסתבר, מתבצעת על ידי מכונים שמתמחים בתחום זה. המכונים הללו מקבלים בעצם דגימות נפרדות של כמה שכבות שונות בקרקע והם בודקים את טיבה.

 

איזה בדיקות נוספות יש לבצע?

מעבר לבדיקות שצוינו בפניכם בפסקה הקודמת, ישנן גם הבדיקות הבאות:

  • בדיקת חילחול
  • בדיקת ניטור ותצפית
  • בדיקת כלונסאות ועוד

 

כמה מילים לפני סיום

כעת, אתם יודעים מהן הבדיקות שצריך לבצע בשביל לעשות קידוחי ניסיון, כך שנותר לכם רק לחפש חברה מומלצת ומנוסה בתחום. כזו שתאפשר לכם להיות בטוחים שהבנייה מתבצעת על אדמה מתאימה. אם אתם תוהים מה אתנו, אנחנו בינתיים נחכה בסבלנות עד שהליך הבנייה לידנו יסתיים, העיקר שיבצעו אותו על הצד הטוב ביותר.

קידוחי ניסיון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »