איזה ציוד צריך למעבר דירה? הרשימה המלאה 

אתם עומדים לעבור דירה? מעבר דירה לא קורה בבת אחת. לפני שעוברים דירה, יש צורך לארוז חפצים ופריטים שונים שאתם רוצים שיגיעו איתכם גם לדירה הבאה. כדי לבצע את המעבר בצורה המיטבית, יש להשתמש בציוד מסוים. הציוד הזה יאפשר לכם גם לשנע בצורה יעילה חפצים, וגם למקם אותם ללא בעיה בבית החדש. הנה הרשימה המלאה.

 

מעבר דירה – עם הציוד המתאים

לפני שאתם עוברים דירה, אתם זקוקים שיהיה לכם את הציוד המתאים לכך. החל מעגלת משא למוצרים כבדים ועד קרטונים להובלה, מבלי שיהיה לכם את הציוד הדרוש, לא תוכלו לבצע את המעבר בצורה אידיאלית.

מעבר ללא אותו ציוד דרוש עשוי להוביל לכך שציוד יספוג נזק במהלך המעבר או שלא יגיע בכלל ליעד החדש. כמו כן, אם לא יהיה לכם את הציוד הדרוש למעבר דירה, אתם עשויים לא להצליח למקם בצורה הרצויה את הציוד הישן שלכם בבית החדש.

קרטונים למעבר דירה

קרטונים לאריזה

חפצים ופריטים שונים מאחסנים בתוך קרטונים למעבר דירה. הקרטונים הללו מגיעים בגדלים שונים, לפי הצרכים של עוברי הדירה. כל קרטון יכול לאחסן חפצים מסוימים, עד משקל מסוים. חפצים כבדים למשל, מומלץ לשנע בדרכים אחרות מהדירה הישנה לדירה החדשה. את הקרטון נוח להעמיס על משאית הובלה, בזכות צורת התיבה או הקובייה שיש לו, והוא לא מוסיף משקל על התכולה שנארזת בתוכו.

 

עגלת משא

כדי לא לשבור את הגב במהלך מעבר הדירה, הרבה מאוד אנשים שעוברים דירה קונים או שוכרים לשימוש זמני עגלת משא. מדובר על עגלה שעליה ניתן להעמיס מספר קרטונים. עם העגלה אפשר לנייד את הקרטונים אל משאית ההובלה בצורה נוחה יותר, מבלי שתצטרכו לשבור את הגב בהרמת הקרטונים.

 

אזיקונים

אזיקון הוא אומנם חפץ קטן, אך הוא חזק מאוד. אזיקון, כפי שאפשר להבין מהשם שלו, הוא ממש מעיין אזיק קטן. הוא מסוגל לנעול, לתפוס ולאגד בבטחה חפצים ופריטים שונים, כמו גם לסגור קרטונים או תיבות. את האזיקון אפשר לשבור ולפתוח עם מספריים או פלייר ולא עם ידיים חשופות בלבד.

קרטונים למעבר דירה

אורגנייזר

אחרי שהחפצים שלכם הגיעו לבית החדש שלכם, אתם בוודאי תרצו להתקין או למקם חלק מהם בחזרה, במקומות חדשים בבית החדש. אורגנייזר מאפשר לכם לשאת כלים קטנים, כמו ברגים או אומים, שיאפשרו זאת.

 

נייר דבק

נייר דבק הוא החבר הטוב ביותר של קרטון האריזה. אחרי שמסיימים לארוז מספר חפצים בקרטון מסוים, מדביקים לאורכו ולרחובו של הפתח של קרטון האריזה נייר דבק, על מנת שלא ייפול ויעלם ציוד מהקרטון.

 

שקיות ואקום

רוצים לארוז מוצר מסוים שהצורה שלו לא מאפשרת בהכרח כניסה נוחה אל קרטון? שקית ואקום יכולה להיות פתרון מושלם. מכניסים אליה חפץ כלשהו, סוגרים אותה ושואבים את האוויר ממנה, עד ליצירת ואקום ולעטיפת השקית את החפץ המדובר.

קרטונים למעבר דירה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא