איך אומדים את איכות הצמיג?

למרות שלא מדובר על רכיב יקר במיוחד, הצמיג הוא אחד החלקים הכי חשובים ברכב שלכם. אם תשימו לב, הצמיג הוא החלק היחיד שבא במגע עם הכביש, ומכאן אפשר להבין את החשיבות הרבה שלו. כיום ניתן למצוא מבחר גדול של צמיגים שמתאימים לכל סוגי הרכבים. אם אתם רוצים להנות מצמיג איכותי, אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר פרמטרים שכדאי לבחון אותם.

 

צמיג איכותי

כאשר אנחנו מדברים על צמיג איכותי, הדבר הזה אמור לבוא לידי ביטוי בשני אופנים. הראשון הוא כמובן בטיחות הנסיעה שהצמיג מעניק לכם, כלומר אחיזה איכותית על פני הכביש. השני הוא כמובן נוחות במהלך הנסיעה, ומניעת מצבים שבהם כביש מעט משובש מהווה מטרד עבורכם. tiptopwheels.co.il כאן כדי לספר לכם איך תדעו האם הצמיג שלכם הוא צמיג איכותי.

צמיג איכותי

חברת ייצור

תנאי סף לכך שצמיג יהיה איכותי הוא כמובן החברה שמייצרת אותו. בעולם הצמיגים יש לא מעט תחרות, אך כל איש מקצוע מהתחום יוכל למנות לכם שמות של לפחות 5 חברות שעם הצמיגים שלהן אתם יכולים להרגיש בטוחים. ישנם גם צמיגים של חברות סיניות שנחשבים לטובים, אבל בדרך כלל החברות הטובות הן חברות שמקורן באירופה וארצות הברית.

 

מחיר

בתור ישראלים אנחנו תמיד אוהבים לשלם את המחיר הנמוך ביותר, אך חשוב לדעת שבעולם הצמיגים זה לא תמיד יעבוד. צמיג איכותי יהיה יקר יותר מאשר צמיג פשוט. כמובן, גם בתוך העולם של הצמיגים האיכותיים יש יקרים יותר ויקרים פחות, אך באופן כללי המחיר של הצמיג הוא סימן די טוב לאיכות שלו, בהנחה שאתם קונים אצל בעל מקצוע אמין.

מחיר

גיל ושחיקה

נתון נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו בבדיקת צמיג הוא כמובן הגיל של הצמיג ומספר הקילומטרים אותו הוא עבר. לצמיג יש שחיקה טבעית, כאשר ממספר שנים מסוים כבר אסור להשתמש בו. על כל צמיג מוטבע תאריך הייצור שלו, כך שלפני שאתם קונים צמיג בדקו האם מדובר על צמיג ישן. גם צמיג של חברה איכותית פג תוקף לאחר כמה שנים, ועליכם להיזהר מקנייה של צמיג ישן.

בנוסף, בתור החלק שעובד הכי קשה ברכב, לצמיג ישנה שחיקה טבעית. יש מי שמצביעים על קילומטרז' מסוים שאותו הצמיג יכול לעבור, אולם הדרך הטובה ביותר היא פשוט טביעת עין של איש מקצוע שיעזור לכם להבין האם מדובר על צמיג שעוד יכול לשרת אתכם.

 

לסיכום

הצמיג הוא אחד הרכיבים הכי חשובים ברכב. למעשה, מדובר על הרכיב היחיד שנמצא בחיכוך עם הכביש, ויש לו השפעה רבה על איכות הנסיעה והבטיחות שלה. אם אתם מחפשים צמיג איכותי הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא כמובן מי היצרן של הצמיג. כדאי לבדוק גם את עומק החריצים שלו, וכמובן לא לשכוח להסתכל על תאריך הייצור של הצמיג ומספר הקילומטרים שנסע.

צמיג

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »