איך בוחרים מוסך אופנועים?

בדומה לכל כלי רכב, גם אופנועים וכלי רכב דו גלגליים אחרים מצריכים טיפולים מקיפים בשגרה ובעת תקלות. בכדי שנוכל לוודא שהאופנוע שלנו יקבל את הטיפול היסודי והאיכותי ביותר, חשוב שנבחר מוסך אופנועים מקצועי ומנוסה שידע להעניק לנו את השירות הטוב ביותר עבור המחיר שנשלם.

במאמר הבא, הכנו עבורכם את המדריך השלם לבחירת מוסך אופנועים שייתן לכם ולאופנוע שלכם את הטיפול המקצועי ביותר!

מתי צריך לקחת את האופנוע למוסך?

מעבר לתקלות חירום המצריכות טיפול ללא דיחוי באופנוע, יש לקחת את האופנוע שלנו לבדיקות שגרתיות אצל מוסך אופנועים מקצועי אחרי נסיעה של 5000 קילומטר לטיפול בהיקף קטן, ואחרי נסיעה של 10000 קילומטר לטיפול בהיקף נרחב יותר. הבדיקות השגרתיות הכרחיות עבור ניטור וזיהוי בעיות באופנוע שלכם לפני שהן הופכות לחמורות ומסכנות חיים, וכן עבור שמירה על האופנוע במצב מכני טוב לאורך זמן.

מתי צריך לקחת את האופנוע למוסך?

מה עושים בטיפול לאופנוע?

כיוון שכל אופנוע בנוי מעט אחרת ומצריך גישת טיפול שונה, הבדיקות והטיפולים השגרתיים לאופנוע שלכם ישתנו מעט בהתאם לסוג האופנוע שאתם מחזיקים. למשל, אופנועי קאוואסאקי לא יעברו טיפולים זהים לאופנועים מחברה אחרת. למרות זאת, ישנם טיפולים שכל האופנועים עוברים במהלך הבדיקות השגרתיות.

בטיפולים בהיקף קטן המתבצעים לאחר כל 5000 קילומטר, לרוב נבצע החלפת שמן, בדיקת בלמים ומנוע, ניקוי פילטרים ובדיקת לחץ אוויר. בבדיקות מקיפות המתבצעות לאחר 10000 קילומטר, נבצע בנוסף לבדיקות הקודמות גם בדיקה של רצועת הטיימינג, שרשרת ההנעה ועוד טיפולים מעמיקים יותר.

מה עושים בטיפול לאופנוע

מוסך מורשה – הבחירה החכמה ביותר

לאחר שהבנו מתי עושים טיפול לאופנוע ומה בדיוק צריך לעשות במהלך הטיפול, הגענו לעיקר – איך נדע לבחור את מוסך האופנועים הטוב ביותר עבורנו? כמו שציינו קודם, כל אופנוע מצריך טיפול מעט שונה, לכן כדאי לקחת את האופנוע שלנו למוסך אופנועים עם ניסיון נרחב בטיפול בסוג האופנוע שלנו.

אם כך, הבחירה הנבונה ביותר למוסך אופנועים היא במוסך מורשה. כלומר, אם ברשותנו אופנוע Kawasaki, נרצה שהאופנוע שלנו יעבור טיפול במוסך מורשה של חברת קאוואסאקי המתמחה בטיפול באופנועים מסוג זה. מעבר לכך, מוסכים מורשים לרוב מחזיקים את ציוד מתקדם ואיכותי, כך שנוכל לדעת שהאופנוע שלנו יקבל את הטיפול היסודי והמקיף ביותר שאפשר.

מעבר לכך, מוסכים מורשים גם עונים על דרישות תעודת האחריות של האופנוע, כך שנוכל להיות בטוחים שהאופנוע שלנו בידיים טובות ושיהיה לנו למי לפנות במקרה של נזקים במהלך הטיפול.

יתרון בולט נוסף של טיפול באופנוע במוסך מורשה הוא רמת השירות הגבוהה והנוחה, שכן מוסכים מורשים לרוב נהנים ממשאבים גדולים יותר הניתנים להם על ידי חברת האופנועים או היבואן, כגון הזמנת טיפול לאופנוע בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט של המוסך – דבר שבדרך כלל לא ניתן למצוא במוסכים חובבניים יותר.

איך בוחרים מוסך אופנועים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא