איך בוחרים מקרר למסעדה

כמובן שהאלמנט הכי חשוב בכל מסעדה הוא האוכל שמוגש.

אבל, בכדיי שהאוכל שמגיע לשולחן הסועדים באמת יהיה ברמה הכי גבוהה שאפשר, חשוב מאד לוודא שהשימור של חומרי הגלם והמצרכים הנלווים יהיה ברמה גבוה לא פחות.

הדרך שלנו, בתור מסעדנים לעשות זאת, היא לא להפחית מהחשיבות של המקרר התעשייתי שאנחנו רוכשים לשימוש מטבחי המסעדה.

בשוק ישנן לא מעט אפשרויות קירור למסעדות, ולכן כשאנחנו עומדים בפניהן קשה קצת לדעת מה היא הבחירה הכי טובה ומשתלמת עבורנו. לכן, לפני שניגש לבצע רכישה, חשוב שנכיר כמה אלמנטים עיקריים שקשורים בבחירת מקרר תעשייתי מתאים וכך נהיה בטוחים שביצענו החלטה נבונה.

 

עם מי מתייעצים

ראשית לפני שנתחיל, חשוב לדעת שאם אנחנו לא בטוחים בכלל לאיזה כיוון ללכת, הדבר הכי נכון לעשות הוא כמובן לשאול אנשי מקצוע, דוגמת דני גרין ובניו. היות ולעסק זה ניסיון של עשרות שנים בתחום הקירור, הם יוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי ומדויק למהות העסק שלכם.

 

גודל

נתאים את המקרר התעשייתי שאנו זקוקים לו, קודם כל לפי המרווח שיש לנו להכניסו. חשוב לברר מראש את המדיות המדויקות ואולי אפילו לשקול מקרר מעט קטן יותר, על מנת שיישאר מרווח להזזה ולתיקון במידת הצורך. אם נקנה מקרר שהסתנוורנו מגודלו ואיכותו, אבל שבפועל אינו תואם את גודל המקום שיש לנו, פספסנו את המטרה.

 

מטרה

אם במטרה עסקנו, חשוב לדעת שמקררים תעשייתיים יכולים לשרת מספר מטרות, כמו הקפאה ולא רק קירור. לכן, הדבר כמובן יכול להשפיע על מחיר ויש לוודא מראש מה בדיוק הצורך שלנו במקרר ובהתאם לכך לבצע את הבחירה.

 

התקנה

חשוב להתאים לא רק את איכות ומטרת המקרר לצרכים שלנו, אלא גם את המפרט הטכני שלו. משמע, למקררים שונים יש אופני התקנה וחיבור שונים ויכול להיות שבמסעדה אין חיבורים אוניברסליים ונצטרך לרכוש סוג מאד מסוים של מקרר. לכן, אם אנחנו לא בטוחים, כאמור שוב ניתן לשאול ולברר נושאים חשובים עלו עם חברת דני גרין ובניו.

 

סוג דלתות

לבסוף, אלמנט חשוב לא פחות הוא סוג הדלתות שיש במקרר. ישנן דלתות מסוגים שונים, כאשר הנפוצים ביותר הם דלתות הזזה, או דלתות נפתחות החוצה. הבחירה כאן היא חשובה ביותר, בעיקר עבור צוות המסעדה שעושה שימוש במקררים ובגלל שיכול להיות שאין בכלל מקום באזור המקרר לדלתות נפתחות החוצה.

 

לסיכום

קירור חומרי הגלם, שבהם אנו עושים שימוש, על מנת להגיש אוכל לסועדים שלנו הוא חשוב מאד. קירור איכותי מבטיח שרידות לאורך זמן ועל כן חיסכון בהוצאות לטווח ארוך. לכן, יש לבחור את המקרר התעשייתי למסעדה אחרי שקיבלנו ייעוץ מקצועי, ואחרי שלקחנו בחשבון את גודל המיקום, סוג הדלתות, ההתקנה וכמובן מטרת השימוש במקרר לצד קירור, כמו הקפאה.

מכשיר חשמלי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי

משפכי שיווק הפכו לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מוצלחות שמאפשרים לחברות למשוך ולהמיר ביעילות לידים ללקוחות. משפכי שיווק מייעלים את תהליך המכירה וממקסמים את שיעורי

קרא עוד »
עֵסֶק
3 שיטות לקידום העסק שלך

בעלי עסקים לא יכולים "לישון על האף". הם חייבים לעשות כל שביכולתם, כדי לקדם את העסק שלהם באופן יום יומי. מי שמכירים את התחום, יעידו

קרא עוד »