איך בוחרים עורך דין לתביעת פיצויים אחרי תאונת דרכים?

מי שהיה מעורב בתאונת דרכים ונפגע כתוצאה ממנה עשוי להיות זכאי לפיצויים מחברת הביטוח שהנפיקה את פוליסת החובה לרכב הנפגע. הזכאות לפיצויים וגובהם תלויים בנסיבות התאונה ובתוצאותיה. על מנת למצות את הזכויות החוקיות ולקבל את הפיצוי המקסימלי האפשרי, מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה המתמחה בתחום. במאמר זה נרחיב לגבי תפקידו של העורך דין לאחר התאונה ובהליך התביעה וכיצד לבחור אותו.

 

מיד לאחר התאונה

החשיבות של הליווי המשפטי מתחילה כבר מיד לאחר התאונה. יצירת קשר עם עורך דין יכולה לסייע כבר בהדרכה ראשונית, כיצד להשיב לשאלות בוחן התנועה ומה להדגיש בעדות למשטרה. גם אינכם יוצרים קשר עם העו"ד בשלב זה, חשוב לתעד ולצלם את התאונה ותוצאותיה ממגוון זוויות ולהקליט את דברי המעורבים והעדים במקום. עוד על עו"ד מומלץ לאחר תאונה ראו כאן.

 

לא  לפגוע בסיכויים

בכל מקרה, חשוב שלא להשיב לשאלותיהם של החוקרים של חברות הביטוח, טרם התייעצות עם עורך דין ושכירת שירותי ייצוג משפטי. הדבר חיוני מכיוון שכל פרט שתתנו בעדות עשוי להשפיע על  גובה הפיצויים שתקבלו.  גובה הפיצויים נקבע בהתאם לפרמטרים שונים הכוללים, הן נתונים יבשים והן הערכות סובייקטיביות אשר נתונות לפרשנות והעורך דין מכיר את הפרמטרים לעומק.

 

חיפוש אונליין

מציאת עורך דין מתאים אינה כה פשוטה כאשר תוצאות החיפוש אונליין מציגות מספר גדול של אפשרויות. ניתן לחלק את תהליך הבחירה לשלב החיפוש ברשת ולשלב השיחה ויצירת הקשר. כאשר אתם מחפשים אונליין היכנסו לאתרים הראשוניים בדף החיפוש ומשם לאתרים של עורכי הדין המובילים. ראו באתר את הרקע של הצוות, תחומי ההתמחות וסיפורי הצלחה משפטיים.

 

אתר מקצועי ומעודכן

בחנו אם האתר נראה מקצועי, אם ניתן למצוא בו מאמרים וידע רלוונטי בתחום הספציפי של תאונות דרכים ותביעות לפיצויים. חפשו תיאורי מקרה ותיקי עבר הדומים למקרה שלכם. שימו לב גם לתוכן וגם לעיצוב. אתרים מוזנחים ומידע לא עדכני, לעיתים יכולים להעיד גם על בעלי האתר. חפשו בגוגל את שמות עורכי הדין ובדקו מה נכתב עליהם על ידי הגולשים ולקוחות עבר.

 

שיחת התרשמות

לאחר שהתרשמתם ממספר אתרים מובילים, צרו עימם קשר טלפוני לשם המשך תהליך הבחירה. בררו מבלי לחשוש לגבי הניסיון המעשי בתביעות לאחר תאונות דרכים ותשאלו, הן לגבי הליכים שנסגרו מחוץ לבית המשפט בפשרה והן לגבי תיקים שהגיעו להכרעה בפסיקה. בררו לגבי שכר טרחה וכיצד הוא מתומחר, כמו גם מי בדיוק יהיה איש הקשר במשרד לאורך כל הליך התביעה.

 

סיכום בחירת עו"ד

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בתפקידו של עורך דין בתביעה לאחר תאונה וכיצד לבחור את העורך דין הנכון. כפי שציינו, עורך דין מנוסה ומיומן יכול לבנות את תיק התביעה כך שבסוף התהליך תקבלו מקסימום פיצוי בהתאם לחוק. לגבי כיצד לבחור עורך דין, כפי שציינו כדאי לבדוק את האתרים והביקורות אונליין ולהתרשם גם באופן טלפוני מהניסיון והמקצועיות.

תביעה לאחר תאונת דרכים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »