איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם תוך כדי הקפדה על אנושיות ואובייקטיביות, היא קריטית. אבל איך עושים את זה? בחירה באדם הלא נכון עלולה להיות בעלת השפעות הרות גורל, אז חשוב לשים לב למספר דברים כשבוחרים עורך דין לענייני משפחה.

 

הבינו ויישרו קו מולו על התפקיד שלו בתהליך שלכם

עורך דין לענייני משפחה יכול להיות חלק מתהליכים רבים ובלתי מבוטלים – הליכי גירושין, תהליכי גישור משפחתיים, סכסוכים עסקיים או פרטיים, ועד נושאי חלוקת צוואות וירושות. בפגישתכם הראשונה עם עורך הדין, חשוב להבין איך הוא רואה את התהליך, מה הוא בא לעשות עבורכם והאם הוא מבין את הצרכים האמיתיים שלכם בנושא. עו"ד תותח יהיה כזה שדואג לאינטרסים שלכם, אבל גם נותן עין אובייקטיבית ושומר על האנושיות שלכם ושל הסיטואציה.

מאבקים משפטיים

 

מומחיות מביאה תוצאות

בסופו של יום, התמחות מעמיקה בתחום דיני משפחה היא זאת שמביאה את התוצאות. בדקו האם המשרד שאתם עובדים מולו מתמקד בתחום ענייני משפחה וגירושין, או שזה משרד עם התמחויות רוחביות שמנסות לכסות כמה שיותר תחומים. עו"ד טוב יהיה בעל מומחיות אמיתית לתחום, ולרוב יגיע ממשרד עם מוניטין שמתמקד ככל האפשר בעומק בנושא.

 

תנו למספרים לדבר – מה אחוזי ההצלחה שלו?

בגירושין לרוב אין מנצחים או מפסידים ברורים, מאחר והצלחה אמיתית היא יצירה של מצב שבו כולם מרוצים ככל האפשר. כשהדבר אינו אפשרי, עו"ד מעולה ידאג להצלחה שלכם לפני הכל. בכל מקרה ניתן לבחון את אחוזי ההצלחה שלו על מנת להבין מה רמת היכולות של איש המקצוע שמולכם. אל תהססו לבדוק את הנושא גם מולו וגם במחקר בקבוצות השונות ברשתות החברתיות.

 

שביעות רצון זה שם המשחק

זמן לשלוף את המקלדת ולחקור בעצמכם על מנת להבין מה אומרים על עו"ד שלכם לקוחות העבר. האם הם מרוצים? שם טוב בתחום המשפטים נקנה בהצלחות עקביות ושמירה על קליינטורה מרוצה. זה נשמע פשוט, אבל מעטים הם עורכי הדין שמסוגלים לשמור על רמה כזאת של שביעות רצון ושם טוב. גם כאן רשתות חברתיות יוכלו לעזור לכם לתת את הדעת בצורה אובייקטיבית.

בחירת עורך דין משפחה

 

שילוב מושלם בין אנושיות ואובייקטיביות

גירושין יכולים להיות עסק מלוכלך. האמוציות גבוהות, הצדדים לרוב פגועים ועמוסי מטענים רגשיים, על הקו עומדים דיונים רציניים בנושאי בתים, עסקים וממון, וכמובן, כשמדובר במשפחה עם ילדים כל העסק בכלל נכנס להילוך גבוה. עו"ד מעולה ידע לשמור על האנושיות שלכם בתוך בליל הרגשות והאמוציות. מאידך הוא גם ידע מתי להיות חד ואובייקטיבי ולהסתכל מעבר לחומר האנושי ועל החוק היבש והקר.

 

כשמדובר בדבר החשוב לכם מכל – קחו רק את הטוב ביותר

עו"ד לענייני משפחה יכול להיות ההבדל בין איכות חיים גבוהה לבין שנים של תסכול וריחוק. הוא יכול להיות הגורם המאחד והמגשר אם הוא מעולה, או ליצור ריחוק ומקרי lose-lose לכלל המשפחה אם הוא כושל. אז בדקו טוב טוב, ובחרו את הטוב ביותר עבורכם ועבור משפחתכם.

הליכי גירושין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא