עגילים ואופנה: איך טרנדים שינו את תכשיטי האוזניים

האופנה משתנה משנה לשנה, בהתאם לטרנדים שבאים והולכים. היא סוחפת אחריה את תחום הביגוד, ההנעלה והתכשיטים. מדריך זה עולה לרשת כחלק מסדרת מדריכים מקיפה שבודקת בכל פעם את ההיסטוריה של פריט אחר. הפעם יצאנו לבדוק מקרוב את השינויים האופנתיים שבאים לידי ביטוי בתחום העגילים. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות איך הטרנדים משפיעים על סגנונות העגילים השונים בכל פעם מחדש.

 

טרנדים מהתנ"ך

בתקופת התנ"ך היה סטייל קדום ועתיק שכלל התעטפות בעורות של בעלי חיים. אל תטעו לחשוב שמדובר בטרנד שמטרתו להביע סטייל. שכן, זו הייתה הדרך של האנשים לחמם את עצמם. בתקופה זו היה נהוג לענוד עגילי זהב יוקרתיים שסימלו עושר. ניתן לראות הוכחה לטרנד זה בספר במדבר.

שם יש פסוק שמציין בהארכה את שמותיהם של תכשיטים מסוגים שונים, ובניהם נזמים. נדגיש שבאותה תקופה, הנזמים לא היוו הגדרה לעגילי אף, אלא לעגילים שהוצמדו לאוזניים. ראוי לציין שבשנים אלה, טרנד העגילים הצמודים בא לידי ביטוי לא רק בקרב נשים, אלא אצל ילדים.

חוש האופנה התקיים אז, אך באופן שונה מזה שאנו מכירים כיום. שכן, נעשה שימוש בחומרים שקיימים בטבע, כדי להכין את העגילים ומי שיכלו להרשות לעצמם לענוד אותם הם אנשים שהיו עשירים כקורח.

טרנדים מהתנ_ך

 

טרנד האמנות והתרבות

בתקופת הרנסנס חלו שינויים רבים בתחום האמנות והתרבות שהפכו להיות במרכז העניינים. עובדה זו הובילה לשינויים מהותיים בתחום האופנה והעגילים. שכן, נשים וגברים התהדרו לקראת יציאה למופעי תרבות, במטרה להבליט את עצמם ולהראות את היצירתיות שלהם.

נשים נהגו ללבוש באותם ימים שמלות מפוארות עם בדים איכותיים וצבעוניים. טרנד העגילים ששרר באותה תקופה כלל עגילים איכותיים ובולטים מזהב וכסף, ממש כמו שנהוג לענוד כיום. לחצי כאן ותגלי את מראה העגילים המדובר.

 

טרנד העגילים במאה ה – 20

בתחילת המאה ה – 20 היה נהוג ללבוש בגדים ותכשיטים צבעוניים במיוחד. נשים נהגו ללבוש שמלות קצרות וצבעוניות שהעבירו את מצב הרוח השמח ששרר באותה תקופה. טרנד זה שינה באופן ניכר את מראה העגילים העדכני, משום שאז היה נהוג לענוד בעיקר עגילים צבעוניים גסים מפלסטיק שהפכו כל לוק צבעוני לבולט עוד יותר.

 

כך תדעו לעקוב אחר הטרנדים המשתנים

בשלב זה אתם יודעים שהטרנדים בעולם התכשיטים (והעגילים בפרט) משתנים מידי תקופה. כעת, נותר לכם רק לגלות את הסוד שיאפשר לכם להתאים את עצמכם לטרנדים אלה. נמליץ פשוט לעקוב אחר קטלוגים עדכניים של חנויות תכשיטים. משום שאלה יציגו בפניכם את העגילים העדכניים ביותר, בכל פעם מחדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג את האופן שבו טרנדים שינו את עיצוב העגילים. כעת אתם מכירים במידע מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את העגילים המתאימים לטרנד הקיים. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תעקבו באדיקות אחר השינויים, כדי שתוכלו להתאים את סגנון הלבוש לאופנה הקיימת.

כך תדעו לעקוב אחר הטרנדים המשתנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא