איך לבדוק את אבטחת השרתים של חברת אחסון האתרים שלכם

לבעלי אתרים, אבטחת מידע היא דבר חשוב מאוד. בימינו, האקרים משתלטים על אתרים במטרה לדרוש כופר. איך קורה שהם מתמקדים באתרים מסוימים ובאחרים לא? ואיך הם מצליחים בפעמים מסוימות ולפעמים נכשלים? צריך להבין איך לבדוק את רמת האבטחה של האתר שלכם ולכן, הכנו מדריך להגנה על האתר ולבדיקה האם השרת שלכם מאובטח.

 

SSL – הבדיקה הפשוטה ביותר

בצעו את הבדיקה הפשוטה ביותר לאבטחת האתר שלכם. היכנסו לאתר ובדקו בשורת הכתובת האם כתוב http או https. התוספת של ה-S אינה מקרית, היא באה להעיד שהשרת של האתר מאובטח, זאת אומרת שאם תעבירו מידע רגיש, לדוגמא תבצעו רכישה ותזינו פרטי אשראי באתר, המידע לא יעבור לידי גוף שלישי.

חברות רבות מציעות שירותי אחסון אתרים ושרתים בטכנולוגיה זו של אבטחה מקסימלית ביניהם הוסט סנטר, המציעה סטנדרט שירות ואבטחה גבוהים.

 

בדקו את ערכת הנושא ו-Plugins של האתר

זה אולי נשמע לא קשור לאבטחה של השרת המארח את האתר שלכם, אבל גם אבטחת האתר עצמו משפיעה בסופו של דבר גם על השמירה עליו. אז מה שצריך להבין הוא שכל טקסט, תמונה, וידאו וכו' באתר שלכם מורכב בסופו של דבר מקוד. ברגע שהקוד מתיישן האתר הופך לפגיע יותר.

לכן, בשלב העריכה יש להקפיד כי ערכת הנושא מהימנה ולא פרוצה. במידה ותורידו ערכות נושא וגם "Plugins" לא חוקיים, או ממקור לא ידוע, זה כמו להשאיר פרצה לגנב, ממש ככה.

 

בדיקת VPN

בדיוק כמו שמטרתה של תוכנת אנטי-וירוס היא לוודא שכל אפשרויות הפגיעה במחשב האישי שלכם נחסמות, ישנם גם שירותים שמאפשרים בדיקה מקיפה של שרתים ואתרי אינטרנט. בדרך כלל הן נקראות בדיקות VPN ומטרתן לוודא שאתר אליו אתם נכנסים, במקרה שלנו האתר שלכם, מהימנים.

שירותים אלו ניתנים על ידי חברות צד שלישי, הרבה מהן בחינם, אך יש כאלה גם בתשלום ומקנות בדיקות אבטחה שונות ובדיקות מוניטין לחברה. כל שצריך לעשות הוא להעתיק את שורת הכתובת אל מקום החיפוש והן יבצעו את העבודה אוטומטית.

 

המלצות

בסופו של דבר אנחנו סומכים על ידע וניסיון של אנשים אחרים ולכן, דרך מומלצת לקבל חוות דעת על חברות אחסון אתרים היא לחפש בפורומים, בפייסבוק בגוגל ועוד, כל שבב של מידע על החברה. כך נוכל לדעת בוודאות שאנחנו מפקידים את האתר, השרתים, ואיתם המידע החשוב שלנו – בידיים טובות, ובלי חשש שהתוכן ייעלם איכשהו או שימצא את עצמו נתון בידי האקרים.

 

לסיכום

בדיקות אבטחה הן דבר חשוב מאוד לבצע, ורובן פשוטות מאוד, כאלו שאתם יכולים לעשות בכמה דקות בודדות. ככלל, כדאי לעבוד עם חברת אחסון אתרים שמציעה מראש אבטחה מקסימלית. זה ישתלם לכם ויקנה לכם שקט נפשי ומרחב בטוח לעבודה.

איך לבדוק את אבטחת השרתים של חברת אחסון האתרים שלכם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
למידה דיגיטלית
למידה דיגיטלית

עולם התעסוקה חווה שינויים משמעותיים ומהירים בשנים האחרונות. תרחיש זה מעלה התארגנות מחודשת בארגונים ועסקים שונים שכולל בין היתר ניהול ידע ארגוני, הכשרה מתאימה של

קרא עוד »
הלוואה דיגיטלית
4 שלבים לקבלת הלוואה דיגיטלית

בעידן הדיגיטלי, השירותים הפיננסיים הפכו נגישים יותר מאי פעם. עם כניסתה של הטכנולוגיה, קבלת הלוואה הפכה למהירה, נוחה וללא טרחה. הלוואות דיגיטליות, הידועות גם בתור

קרא עוד »
ארכיון דיגיטלי
4 יתרונות בארכיון דיגיטלי

עם התפתחות הטכנולוגיה, יותר ויותר אנשים פרטיים ובעלי עסקים מגלים את האפשרות להקים ארכיון דיגיטלי פרטי משלהם. מי מאיתנו לא נתקל ברצון "לנקות שולחן" ולהעיף

קרא עוד »
SEO
איפה אפשר ללמוד קידום אתרים?

בשנים האחרונות יש התעניינות רבה בלימודים שנוגעים למדיות השונות ולאינטרנט בפרט. שכן, הטכנולוגיה המתקדמת מובילה להתפתחות בתחומים הללו שמצריכים עובדים חדשים ומנוסים. כדי להקל על

קרא עוד »