איך לבחור כרית הריון

אין ספק שמאד מרגש להיכנס להריון, זוהי התחלה של תקופה חדשה. ההריון מביא איתו שינויים רבים שקשורים למבנה הגוף ולהורמונים. בעקבות השינויים בגוף ישנן נשים שמתקשות להירדם בלילה, והפתרון לכך הוא כרית הריון, שמאפשרת לישון בנוחות בתנוחה שמתאימה למבנה הגוף החדש. חשוב לדעת לבחור כרית הריון בצורה מיטבית, כדי שתשרת אותך נאמנה.

 

חשיבות איכות השינה

איכות השינה היא דבר חשוב מאד בהריון (וגם לא בהריון). שינה טובה שומרת על בריאות האם וכך ההריון עובר בצורה תקינה. לכן, חשוב מאד לא להתפשר על איכות שינה טובה, זאת כי הדבר שקול להתפשרות על בריאות האם והעובר. כריות הריון הן בהחלט המפתח לשינה איכותית וטובה שמשמרת את בריאות האם.

 

כיצד להגיע לבחירה הנכונה

בסופו של דבר לכל אחת מפריע משהו אחר במהלך השינה, ולכן חשוב מאד להבין מה לא נוח לכן ולבחור את הכרית בהתאם. חשוב להכיר את הפרמטרים השונים המשפיעים על סוג הכרית ולבחור את הפרמטרים שנכונים לכם.

 

הפרמטרים השונים בכריות הריון

על כריות הריון ישנם מספר פרמטרים מהם הן מורכבות – צורה, חומר, ציפוי ומילוי, ומקור ייצור הכרית. בעת בחירת הכרית רצוי לשים לב מה ההיצע שהחנות מציעה ולהתאים את הבחירה לרצונות שלכן.

צורה – זהו הפרמטר שבו הכי חשוב המיקום בו לא נוח לכן. ישנן שתי צורות פופולריות של כריות הריון. הראשונה היא כרית שעוטפת את האישה גם מלפנים וגם מאחור. הצורה השנייה מתאימה רק לצד אחד. היתרון של הצורה השנייה הוא התמיכה של הכרית הן בחלק הקדמי של הגוף והן באחורי. כך למשל תוכלו לשים את הכרית גם בין הברכיים וגם מתחת לגב.

חומר – הכריות בדרך כלל עשויות מכותנה או פוליאסטר. סוג החומר ממנו עשויה הכריות יכול להשפיע על החום של הכרית. כותנה נחשבת בד יותר נושם מפוליאסטר. אם יש חומר שאתן רגישות אליו כמובן שרצוי לשאול את החנות ממנה אתן רוכשות את הכרית על סוגי החומרים.

מילוי וציפוי – בדרך כלל לכרית יש שני ציפויים, כך שניתן להוריד את הציפוי הראשון ולכבס אותו. כדאי מאד לבחור בכרית ממנה יורד הציפוי בצורה נוחה, זאת כדי שתוכלו לכבס אותה מפעם לפעם וכך לשמר על איכותה. בנוסף, אל תתפשרו על המילוי, בחרו מילוי איכותי שלא יהיה דחוס מדי ובמקביל לא דל מדי. הסוג המומלץ נקרא הולופייבר, ורצוי לבקש אותו.

מקום הייצור – רצוי מאד לבחור ביצרן ישראלי, זאת כדי שבמקרה יש בעיה בכרית תוכלו להחליף אותה במהירות. בסופו של יום כשלא נוח בזמן השינה גם שבוע מרגיש כמו נצח. לכן רצוי לבחור בדרך הנוחה והמהירה ביותר להחלפה, כזו שלא תשאיר אתכן לחכות ותקבלו כרית תקינה במהרה.

אישה ישנה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »