איך לבחור מזון איכותי לכלבים אונליין?

בעידן המקוון, וביתר שאת בימי מגפת הקורונה, אנו בוחרים יותר ויותר ברכישות אונליין על פני קנייה מסורתית בחנויות פיזיות.

הקושי ברכישות מקוונות הוא חוסר היכולת להתרשם באופן בלתי אמצעי מהסחורה שאנו קונים.

כיצד נוכל, גם ברכישה מקוונת, לבחור את המזון האיכותי ביותר עבור הכלבים שלנו? להלן המדריך המלא.

 

השלב הראשון – חיפוש בגוגל

השלב הראשון במציאת מזון איכותי, הוא חיפוש נכון בגוגל. בישראל מגוון עצום של חנויות מזון לכלבים, ומוסכם על כולם שהאיכותיות ביותר מצויות, באופן סטטיסטי, בתל אביב. מכיוון שכך, הזינו אל שורת החיפוש את המילים חנות חיות תל אביב וכך תתחילו את המסע אל עבר המזון המושלם עבור הכלב שלכם.

 

סקירת האתרים – מגוון

לאחר שמצאתם אתר של חנות חיות בתל אביב, כנסו לקטגוריית מזון לכלבים. ישנם מספר פרמטרים הדרושים לשם הכרעה אם האתר מציע מזון טוב ואיכותי ובמחירים סבירים. ראשית, בחנו את מגוון המוצרים. חנות חיות תל אביבית טובה תציע סוגי מזון מגוונים שיוכלו להתאים לכלבים מזנים שונים.

לא די בבחינת סוגי המזון, אלא גם במגוון החברות המייצרות אותו. זאת, מאחר שכלבים רבים נוטים להעדיף מזון מחברה אחת ולא מחברה אחרת. לכן, לאחר חיפוש חנות חיות תל אביב ובחינת מספר סוגי המזון, בחנו את המבחר בין החברות וחפשו את זו המועדפת במיוחד על הכלב שלכם ואת סוג המזון המומלץ לו על ידי הווטרינר המטפל בכלב.

 

משלוחים והחזרה

בעיר צפופה כתל אביב, רצוי מאוד לבחור בחברה שלא מסתפקת באופציית רכישה אונליין, אלא מציעה שירות משלוחים עד הבית למזון. כך ייחסכו לכם הפקקים וחיפושי החניה ולא רק הכלב שלכם ייהנה מהקניה, אלא גם אתם.

חשוב לשים לב גם למדיניות ההחזרות של החנות. לעיתים, ההזמנה המקוונת עלולה להוביל לטעות בהזמנה. לחלופין, ייתכן שלאחר הקניה תיווכחו לדעת כי יש במוצר רכיב שלא טוב לכלביכם או כל סיבה אחרת שתגרום לכם לרצות להחזיר את ההזמנה לפני השימוש בה.

הדין הישראלי מכיר בזכות הצרכן להתחרט על הרכישה. החוק להגנת הצרכן מעניק לצרכן שבועיים להחזיר את המוצר וזאת מבלי לשאת בתשלום של למעלה מ-5% או 5 שקלים, לפי הגבוה מבניהם, בזמן ההחזרה. וודאו כי החנות עומדת בתנאי החוק ומצהירה על מדיניות החזרת המשלוחים שלה.

אם כן, לאחר החיפוש חנות חיות תל אביב בגוגל, ובחינת מגוון מוצרי המזון שהחנות מציעה, בחנו את מדיניות המשלוחים ומדיניות ההחזרות של החנות.

 

סקר שוק – עלות

לאחר שמצאתם את סוג המזון הרצוי, את החברה המועדפת וסיננתם חנויות שאינן מציעות משלוחים או לא מצהירות על מדיניות החזרת מוצרים, ערכו סקר שוק בין החנויות המתאימות. בחנו איזו חנות מציעה את המוצר המבוקש במחיר הטוב ביותר, וקנו ממנה את המזון האיכותי עבור הכלב שלכם.

 

לסיכום

כיום ניתן לקנות מזון איכותי לכלבים מבלי לצאת מהבית. ערכו חיפוש בגוגל וסננו תוצאות לפי הקריטריונים שהוצגו לעיל ורכשו את המזון האיכותי ביותר עבור הכלב שלכם. בהצלחה!

בונזו

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »