איך לבחור מיטות ומזרונים לכלבים 

כשאנחנו חיים עם כלב בבית, חשוב לנו ליצור לו סביבת מחייה נעימה, נוחה, בריאה ומלאה בכיף ובפינוקים. בכדי לעשות זאת, יש צורך במיטה או מזרון איכותיים, שישמשו אותו שנים רבות, יאפשרו לו לישון טוב בלילה או לנמנם במהלך היום בזמן שאתם בעבודה. אבל איך בוחרים מזרונים ומיטות לכלבים? במאמר זה נסביר לכם בדיוק.

 

הטוב ביותר לחבר הכי טוב שלכם

כל מי שגידל אי פעם כלב יודע, שהם נכנסים מהר מאוד עמוק אל תוך הלב שלנו. כשיש לנו כלב בבית, אנחנו רוצים לעשות הכל כדי שיהיה לו נוח ונעים, ששום דבר לא יחסר לו ושרק יהיה בריא ומאושר. כשאנחנו מאבזרים את הבית לקראת כלב חדש, גור או בוגר, חשוב לזכור שלא הכמות קובעת – אלא האיכות כדאי לתעדף מוצרים איכותיים, עמידים ומוצלחים על פני הרבה מוצרים באיכות ירודה שהשימוש בהם יהיה קצר. הכלל הזה תקף כמובן גם אל מיטות ומזרונים של כלבים.

איך בוחרים מיטה או מזרן לכלב?ֿֿ

איך בוחרים עבור הכלב שלכם מיטה או מזרן? איגדנו עבורכם את הטיפים המובילים והפרמטרים החשובים ביותר שיש לשקול לפני הרכישה:

 

גודל

קודם כל, כמובן שצריך להתאים את גודל המזרן או המיטה אל גודל הכלבלב שלכם. במידה ומדובר בכלב בוגר, תוכלו למדוד את האורך שלו ופשוט לחפש מיטה או מזרן שמתאימים למספר הסנטימטרים האלו (פלוס עוד קצת כדי לאפשר לו לשכב בנוחות). אך אם מדובר בגור כלבים, חשוב להבין את הגודל הסופי שהוא יגיע אליו ולהתאים מיטה לגודל הזה, או להתפשר על רכישת 2 מיטות ככל שהוא יגדל אם הגודל הסופי שלו גדול בהרבה מהגודל הנוכחי.

 

בד

חשוב שהבד ממנו עשויה המיטה או המזרן יהיה בד איכותי, דוחה מים – במידה ויקרו תאונות כאלו ואחרות על המזרן – נעים למגע, שיקרר את הכלב שלכם ויגרום לויסות תקין של טמפרטורת הגוף שלו.

 

עמידות

מאפיין חשוב מאוד שצריך להיות למיטה שאתם רוכשים הוא עמידות. אם הכלב שלכם רגוע ולא נוהג להשתולל, לחפור או לשחק כם המיטה שלו – אתם תצטרכו מיטה קצת פחות עמידה, אבל אם מדובר בגור או הכלב שעוד לא אולף, חשוב מאוד לבחור מיטה ברמת עמידות גבוהה, חזקה, מהימנה, יציבה שלא תיקרע או תיהרס בקלות.

 

רכות או קשיחות

ישנם לא מעט סוגים של מזרונים וגם מיטות המגיעים ברמו שונות של קשיחות או רכות. הטווח די רחב ולכן כדאי להתייעץ עם צוות החנות ממנה תרכשו בכדי להבין איזו רמת קשיחות תתאים לכלב שלכם, בהתאם לגיל ומצב רפואי.

איך בוחרים מיטה או מזרן לכלבֿֿ

לסיכום

מיטות ומזרונים לכלבים הם מוצרים מהותיים וחשובים בשגרת היום-יום שלהם ולכן חשוב שייבחרו בקפידה. כשאתם בוחרים מיטה או מזרון קחו בחשבון דברים כמו גודל, רמת קשיחות, עמידות וסוג הבד של המיטה או המזרון.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!

גיוס עובדים של חברות מתאפיין בתחרות שהולכת וגוברת בהשגת העובדים הטובים ביותר. ארגונים בעולם מתמודדים עם אתגרים רבים בגיוס עובדים מתאימים, תוך התחשבות בשוני התרבותי,

קרא עוד »