איך לבחור מתנות ממותגות שוות לעובדים שלכם?

לא פעם אנחנו שומעים על עובדים שמתלוננים על כך שהמנהל במקום העבודה שלהם מעניק להם מתנות שאינן משמשות אותן כלל.

לאחרונה, מצאנו את עצמנו חווים את אותה בעיה בדיוק.

הדבר גרם לנו להפשיל שרוולים ולכתוב מדריך מקיף בעניין.

אנו מקווים שמנהל העבודה שלנו יראה את המדריך הנוכחי ויבין את הרמז, כי הגיע הזמן שנקבל מתנות ממותגות שוות באמת.

 

איך לבחור מתנות ממותגות שוות לעובדים שלכם – שלב מספר 1

השלב הראשון בבחירת מתנות ממותגות שוות לעובדים מתחיל בחדר הישיבות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם משקיעים ומזמינים את המתנות הטובות והשימושיות ביותר, אתם צריכים להזמין את כל העובדים שלכם לחדר הישיבות ולשאול אותם: מה אתם רוצים שנחלק השנה? אילו מתנות יהיו שימושיות ביותר עבורכם? אתם יכולים להשתמש באפליקציה שתאפשר לכל אחד מהעובדים לשלוח רעיון אחד למתנה, כך שבסופו של דבר יהיו לכם מגוון רחב של רעיונות. כדי שתוכלו לבחור בקלות מבין הרעיונות הללו, אתם תצטרכו ליישם את השלב השני שיופיע בפניכם ממש בעוד רגע.

 

איך לבחור מתנות ממותגות שוות לעובדים שלכם – שלב מספר 2

השלב השני בבחירת מתנות ממותגות שוות בהחלט לעובדים שלכם צריך להתחיל בסקר קצר. כעת, יש לכם רשימה ארוכה של מתנות, כך שנותר לכם רק לבדוק אילו מתנות מתוך הרשימה הזו הן המתאימות ביותר עבור העובדים שלכם. אתם יכולים לבחור כעת אם אתם רוצים להעניק להם 2-3 מתנות או מספר גדול יותר מזה. אם יש מתנות שתואמות לקטגוריה מסוימת, אתם יכולים לערוך את הסקר לפי קטגוריות. למשל: מוצרים שמתאימים לעבודה מהבית, מוצרים ממותגים לקיץ וקטגוריית מוצרים לנסיעה ברכב.

 

איך לבחור מתנות ממותגות שוות לעובדים שלכם – שלב מספר 3

זהו השלב שבו אתם מגיעים למסקנה בכל הנוגע לבחירת המתנות המתאימות. עכשיו יש בידכם רשימת מתנות פוטנציאליות שהעובדים שלכם ישמחו לקבל. נכון, איבדתם את אפקט ההפתעה ברכישת מתנה מבלי שהם יודעים מהי, אבל הרווחתם משהו הרבה יותר טוב – הרווחתם את הידיעה שאתם קונים את המתנות הטובות ביותר שבאמת ישמשו את העובדים שלכם.

 

עובדת בונוס

אם אתם ממש מרגישים שלא בנוח עם המחשבה שהעובדים שלכם ידעו בדיוק מה הם מקבלים, אתם תמיד יכולים להקדיש מקום למתנה נוספת שתהיה בהפתעה. כך שאם יש משהו מסוים שמאוד רציתם להעניק להם אבל הם לא ציינו אותו במהלך הישיבה, אתם פשוט יכולים להוסיף אותו כ"ספייר" אל רשימת המתנות הנוכחית. העובדים שלכם בטוח ישמחו לקבל תוספת נחמדה שלא חשבו שיקבלו אותה.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שיאפשרו לכם לדעת איך לבחור את המתנות הממותגות השוות ביותר לעובדים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בהמשך מהן המתנות שנבחרו על ידי העובדים שלכם, נשמח מאוד לשמוע שהמדריך שלנו יצא לפועל וסייע לכם.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא