איך לבחור נכון מוצרים לחיות מחמד?

חיית מחמד בבית זה כיף ופותח את הלב, אבל זה לא כל כך קל לטפל בחברים החמודים הללו. ממש כמו בן בית מן המניין, יש להם הרבה צרכים שיש לטפל ולדאוג שיהיה להם. אם זה מזון, מקום ללון, משחקים או אביזרי ניקוי, אתם רוצים שחיית המחמד שלכם תהיה שמחה, עליזה ובריאה.  להלן מדריך עבורכם איך לבחור נכון מוצרים לחיות המחמד שלכם.

 

תזונה

ראשית כל, הדבר הבסיסי והחשוב ביותר הוא האוכל. אתם תרצו לדאוג שאתם רוכשים את האוכל המזין והבריא ביותר עבור חיית המחמד שלכם. מבחר גדול ועשיר של ממוצרים תוכלו למצוא אצל חנות חיות בולדוג ועוד שלל אביזרים חשובים. מעבר לאוכל עצמו ישנם אביזרים וכלי הגשה לחיות מסוגים שונים שיכולים להקל על הטיפול היומיומי הקשור לתזונה לדוגמא  קערות מים חזקות שלא נוטות ומשטחי האכלה.

 

טיפוח

יש מספר אינסופי של ציוד טיפוח זמין בשוק. חלקן העיקרי של חיות המחמד צריכות אביזרים כדי לשמור על בריאות, נוחות ומראה נקי. חלק מהמוצרים שמומלץ לבדוק הם מברשת ומסרק, קוצץ, מברשת שיניים ומשחה. בהתאם לחיית מחמד שלכם תבחרו את המוצרים שיהיו מותאמים עבורה בגודל, תוודאו שאתם קונים דברים איכותיים וחזקים.

 

לינה

בתוך הבית, הדירה או החצר שלכם אתם רוצים להקדיש לחיים המחמד שלכם "בית משלה" . מיטה נוחה באיכות טובה יכולה לשמש מקום נהדר עבור החמודים שלכם, זהו מקום מפלט עבורם כשהם עייפים או כשקר להם. וודאו שאתם בוחרים מיטה בגודל הנכון, שקלה לניקוי.

 

צעצועים ופינוקים

לא משנה איזה חיית מחמד יש לכם, הם רוצים להשתעשע ולשחק. צעצועים הם עיסוק נהדר עבור חיות, הם מוציאים אנרגייה כך, מתפתחים ולא פחות חשוב – לא הורסים את החפצים האחרים בבית לשם מטרות משחק. עבור חיות אינטראקטיביות כגון חתולים וכלבים מומלץ לרכוש להם מבחר של צעצועים כגון כדורים נשכנים או משטחי גירוד. שימו לב שאתם קונים דברים בטוחים שלא יתפרקו או יפרמו ישר, ושיהיו עמידים.

 

רצועות וקולרים

אביזרי חיות מחמד אלו משתנים לפי הצרכים השונים של החיה שלכם. מכיוון שהם יבלו חלק גדול מחייהם עם קולר חשוב שהוא יהיה אחד שמתאים כראוי. ההמלצה היא לרכוש משהו המרחק בין הצוואר לקולר יהיה שתי אצבעות, בכל זאת חשוב שלא יהיה צמוד או משוחרר מיד. אם אתם מתלבטים אולי עדיף להביא איתכם את חיית המחמד שלכם לבדוק בחנות עצמה מה טוב.

 

לסיכום

יש אביזרים שהם בגדר הכרח ויש שהם פינוקים לשמם, כשאתם בעלים של חיות מחמד אתם צריכים לדאוג להם וספק להם את מה שהם צריכים. כשיש לכם את הכלים הנכונים אתם תראו כמה זה משדרג ומשפר את חוויית חיית המחמד בבית ועוזר.  מוזמנים לבקר או ליצור קשר – חנות חיות בולדוג יד חרוצים 16 ירושלים | 02-5791818

בעל חיים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »