איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות מפנקת בימים הקרים. שמיכה ברמה גבוהה תוכל ללוות אתכם לאורך השנים, לכן מומלץ מראש לבחור בשמיכה איכותית, המגיעה מחברה מוכרת וידועה.

 

שמיכת פוך – נקודות ששווה לקחת בחשבון

שמיכות פוך יכולות להגיע היום במגוון רחב של צורות, דגמים וגדלים שונים, לכן מומלץ לתת את הדעת לשמיכה המושלמת ביותר עבורכם. חשוב להתאים את השמיכה לצרכים האישיים שלכם, תוך כדי התחשבות במגבלות התקציב. השמיכות יכולות להגיע בגדלים שונים, דבר שכמובן משפיע על העלות שלהן.

לכן כדאי לתת על כך את הדעת ולהבין מראש מהו גודל השמיכה המתאים לכם. מעבר לכך, כדאי לשים לב כי חלק מהשמיכות ניתנות לכביסה במכונה הביתית, בעוד ששמיכות אחרות מצריכות ניקוי מקצועי. לכן אם יש לכם חיות מחמד או ילדים קטנים, עדיף לרכוש מראש שמיכה שניתנת לכביסה ביתית.

טיפים לבחירת שמיכת הפוך המושלמת עבורכם

הטיפ הראשון הוא להחליט מראש האם אתם מעוניינים בשמיכה העשויה מפוך טבעי, או לחילופין, שמיכה המדמה שמיכת פוך אך עשויה מרכיבים סינתטיים בלבד. שמיכת הפוך הטבעית תהיה תמיד יקרה יותר והיא מתאימה בעיקר לאנשים שסובלים מקור, או לחילופין, גרים באזורים קרים במיוחד.

מצד שני, סמיכת פוך סינתטית מתאימה לכל מי שאינו מעוניין להשתמש בשמיכה המכילה נוצות של אווזים, כתוצאה מאידיאולוגיה או אלרגיה. לכן ההחלטה הראשונית היא להחליט לגבי חומרי הגלם המרכיבים את השמיכה, דבר שכמובן משפיע גם על המחיר וגם על רמת הבידוד והחימום שלה. כדאי לציין כי שמיכה סינטטית יכולה להגיע ברמות בידוד שונות, כך שאין שום בעיה לבחור בשמיכה המתאימה להעדפות האישיות שלכם.

 

כיצד תבחרו את שמיכת הפוך האידיאלית?

כדאי לדעת כי שמיכות העשויות מפוך טבעי יכולות להכיל הרכב שונה של נוצות ופלומה. ככל שאחוז הפלומה גבוה יותר, כך השמיכה נחשבת לאיכותית יותר. מצד שני, שמיכה המכילה אחוז גבוה של נוצות עלולה להיות דוקרת ופחות נעימה למגע.

חשוב לציין כי שמיכות פוך טבעיות אינן מיועדות לכביסה, מאחר והכביסה עלולה לגרום להתפתחות של עובש ופטריות. הנוצות והפלומה נוטות להסריח לאחר כביסה, לכן כדאי להימנע מכך. לעומת זאת, שמיכות סינטטיות ניתנות לכביסה ביתית ואין שום חשש מהתפתחות של פטריות או ריח לא נעים.

ניתן למצוא שמיכות המכילות כמות גבוהה של הסיבים הסינטטיים למטר רבוע, דבר שגורם לשמיכה להיות מחממת ומבודדת במיוחד. לעומת זאת, מי שאוהב שמיכה קלילה, יעדיף שמיכה המכילה פחות סיבים למטר רבוע וכמובן נמכרת במחיר נמוך יותר.

 

לסיכום

שמיכת פוך יכולה לשמש אתכם בעונת החורף, מאחר והיא מהווה את הפינוק המושלם בערבים הקרים. תוכלו להתכרבל בה לבד או עם בן/בת הזוג וליהנות מהטמפרטורות הקרירות בחוץ.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »