איך לבנות דף נחיתה מנצח

דף נחיתה הוא הרושם הראשוני שנותן האתר למבקרים. זהו הדף הראשון שמבקרים רואים כשהם מחפשים את מילות המפתח לשירות שלך, והוא צריך להיות מעוצב בצורה כזו שהוא ימשוך את תשומת ליבם ויעודד  אותם לנקוט פעולה כלשהי. במאמר הבא נרחיב על חשיבותו של דף הנחיתה וניתן לכם טיפים מעולים לבניית דף נחיתה מנצח.

 

מהו דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנועד למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים, ולהניע אותם לבצע פעולה. דף הנחיתה יכול לשמש למספר מטרות: כולל יצירת לידים, מכירות מקוונות, או אפילו רק כדרך לאיסוף כתובות דוא"ל. מטרת בניית דף נחיתה היא לשכנע את המבקרים שעליהם לנקוט בפעולה הרצויה הנקבעת מראש, באמצעות אספקת מידע רלוונטי ותחושת דחיפות.

דף נחיתה צריך לענות על כל השאלות שעשויות להיות למבקר לגבי המוצר או השירות . בנוסף, הוא גם צריך להיות קל לניווט, מושך ויזואלית ולהכיל כפתור ברור של קריאה לפעולה המנחה את המבקר לבצע פעולה כלשהי, כמו מילוי טופס דוא"ל או רכישת מוצר .

 

חשיבות דפי הנחיתה

דפי נחיתה הפכו לחלק חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. הם משמשים ליצירת לידים, אופטימיזציית המרות ואפילו מסעות פרסום במייל. הם גם חלק חשוב בקידום אתרים מכיוון שהם עוזרים למנוע החיפוש, לאנדקס את האתר שלך ולדרג אותו גבוה יותר בדפי תוצאות החיפוש.

 

מטרת דף הנחיתה

המטרה העיקרית של כל דף נחיתה היא להפוך מבקר ללקוח. דף הנחיתה אמור לענות על השאלות שהלקוח ישאל את עצמו:

– איזו בעיה המוצר שלך פותר?

– מה אתה מציע?

– למה לי לקנות את זה?

– כמה זה עולה?

– האם זה זמין עכשיו?

טיפים לבניית דף נחיתה מנצח

 

שמור על זה פשוט

על פי מחקר, שני שלישים מהמבקרים יעזבו את האתר שלך אם יקח יותר לו משלוש שניות להיטען. הנה כמה דרכים לשמור על דברים פשוטים ולוודא שהאתר שלך נטען מהר:

  •  הימנע משימוש ביותר מדי תמונות.
  • הימנע מאפקטים וגרפיקות כבדות.
  • הימנע משימוש בגופנים גדולים וטקסטים ארוכים .
  • השתמש בתוספים שיעזרו לייעל את מהירות האתר.

 

ויזואל

חשוב להשתמש בויזואליות המושכת את העין ולא רק במילים. כשאתה מנסה ללכוד את תשומת ליבו של מישהו באינטרנט, תמונה אחת שווה אלף מילים.

 

כלול רק מידע רלוונטי

דף נחיתה הוא דף מקוון המוצג בדרך כלל כאשר מישהו לוחץ על קישור במנוע חיפוש. דפים אלו נועדו להיות מאוד ממוקדים ולכן חשוב לכלול רק מידע שרלוונטי למוצר או השירות המוצעים ולהסיר כל בלאגן מיותר.

 

תמריץ

כאשר מעצבים דף נחיתה לעסק שלכם, חשוב לזכור שכל העניין של האתר הוא ליצור תחושת דחיפות ולגרום לאנשים לנקוט בפעולה מיידית. כדי לעשות זאת, תרצה לוודא שאתה מציע תמריץ לנקוט בפעולה.

נְחִיתָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי

משפכי שיווק הפכו לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מוצלחות שמאפשרים לחברות למשוך ולהמיר ביעילות לידים ללקוחות. משפכי שיווק מייעלים את תהליך המכירה וממקסמים את שיעורי

קרא עוד »
עֵסֶק
3 שיטות לקידום העסק שלך

בעלי עסקים לא יכולים "לישון על האף". הם חייבים לעשות כל שביכולתם, כדי לקדם את העסק שלהם באופן יום יומי. מי שמכירים את התחום, יעידו

קרא עוד »