איך לדעת אם הכלב שלכם צריך פיזיותרפיה

לא סתם אומרים שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם.

הכלבים הם משמחים, מרגשים, מחבקים ומפזרים אהבה לכל מקום, ואין ספק שיש להם תפקיד חשוב בחיי היום יום שלנו.

אם גם לכם יש כלב שאתם אוהבים, אתם בוודאי מרגישים כלפיו רגשות חזקים של אכפתיות ואהבה, ורוצים שיהיה לו תמיד הכי טוב בעולם.

לכן, אתם צריכים לדאוג לו לכל מיני צרכים, וביניהם גם צרכים רפואיים.

היום נספר לכם איך לדעת אם הכלב שלכם צריך פיזיותרפיה, כדי שתדעו גם אתם להבחין במצבי מצוקה ולהעניק להם מענה נכון והולם.

 

אלו הסימנים שיראו שהכלב שלכם צריך פיזיותרפיה

הכלב שלכם הוא יצור שמח, שובב וקופצני, ולכן ההתנהלות הרגילה שלו צריכה להיות בהתאם. לעומת זאת, אם לפתע אתם מרגישים בשינוי בהתנהלות הזו – אתם צריכים בהחלט להרים גבה ולחשוד שקיימת בעיה.

כלבים שסובלים מבעיות שדורשות טיפולי פיזיותרפיה לכלבים הם כאלו שמבחינה פיזית יתפקדו בצורה פחות טובה – הם יכולים ללכת שפופים, ללכת לאט, לצלוע או לא להרבות בהליכה כלל אלא להעדיף מצבי ישיבה או שכיבה. כל אלו עלולים להעיד על קיומה של בעיה פיזיותרפית שדורשת טיפול.

 

איך ניתן לבצע טיפולי שיקום כלבים?

ממש כמו שעבור בני האדם קיימים מכונים שיכולים להעניק פתרונות למגוון בעיות פיזיותרפיות, כך גם לכלבים. היום ניתן למצוא לא מעט מכוני פיזיותרפיה לכלבים, שמעניקים טיפולים מסורים, מקצועיים ואיכותיים לכל כלב או כלבה.

כמובן שלא כל מכון כזה הוא מקצועי ואיכותי באותה המידה כמו מרכז פידו שעליו נדבר בהמשך, ולכן מומלץ לבחור בקפידה את המכון שבו הכלב שלכם יקבל את הטיפול על פי קריטריונים של ניסיון, מקצועיות, חוות דעת והמלצות.

 

סוגים של שיקום כלבים

כשמדברים על טיפולי פיזיותרפיה לכלבים, מדברים על כמה סוגים שונים שמביניהם ניתן לבחור, כאשר אחד מהנפוצים ביותר מביניהם הוא הידרותרפיה לכלבים. כן, טיפולי ההידרותרפיה אשר מתבצעים בתוך המים ידועים בתור טיפולים בעלי סגולות נהדרות גם עבור בני האדם אך גם עבור הכלבים.

באמצעות המים ניתן לטפל בבעיות האורתופדיות של הכלב בצורה מקצועית ונעימה, ולהוביל אותו אל עבר תוצאות שיקום מדהימות.

 

הכירו את פידו – מרכז הידרותרפיה לכלבים בתל אביב

מרכז פידו הוקם בשנת 2015 במטרה לתת מענה לכלבים שבעליהם כבר איבדו כל תקווה לגבי השיקום שלהם, ואף חשבו על הרדמה עבורם. המרכז מעניק שירותים נפלאים ומקצועיים מטעם טובי אנשי המקצוע בתחום, שמחזיקים בגישה נהדרת לכלבים, ובכלים מקצועיים מרשימים ואיכותיים במיוחד.

המרכז מעניק טיפולים למאות כלבים מדי שנה, ומעניק להם את היכולת לעמוד שוב על הרגליים, להתרוצץ בחוץ, לצאת לטיולים ארוכים ולהתנועע בדיוק כמו שהם אוהבים. אם הכלב שלכם זקוק לטיפול, אין ספק שמרכז פידו הוא המקום הטוב ביותר שאתם יכולים למצוא, ששווה להגיע אליו גם מחוץ לעיר. החלמה מהירה!

חיית מחמד

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »