איך להגן על הכלב מקרציות ופרעושים?

חזרתם עם הכלב מהטיול האחרון וגיליתם שהוא מתגרד ללא הפסק? יש לנו פיתרון בשבילכם! במאמר זה תוכלו למצוא את הפיתרון המושלם שיעזור לכלב שלכם להיפטר אחת ולתמיד מהקרציות ומהפרעושים! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

איך הכלב עלול לפגוש בקרציות ופרעושים?

פרעושים הם חיות קטנות שנצמדות לפרווה של הכלב וגורמות לו לגירודים. הסממן העיקרי לקיומם של פרעושים הוא התגרדות רבה מאוד של בעל החיים שלכם. את הפרעושים ניתן למצוא בעיקר בין פרוות הכלב ולכן כדאי לפשפש טוב טוב על מנת למצוא אותם כדי לוודא שזהו מקור הגירוד.

באשר לקרציות, מדובר בחיות גדולות יותר מפרעושים הניתנות לראייה ביתר קלות וניתן למצוא אותן בחיפוש שגרתי. הסכנה העיקרית בהימצאותן של קרציות על פרוות הכלב היא הדבקה בוירוסים ומחלות אחרות שעלולות לסכן את בעל החיים שלכם. אז אם עוד לא שמעתם על ברבקטו לכלב, המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם ברבקטו לכלב?

ברקבקטו הוא למעשה השם הרשמי לכדורים שנועדו להילחם בקיומם של קרציות ופרעושים. היתרון המרכזי בכדור הוא שהוא מספק פיתרון ארוך טווח ומאפשר לכלב להשתחרר מהקרציות והפרעושים לטווח זמן של כשלושה חודשים.

 

האם הכדור נגד עקיצות של קרציות ופשפשים בטוח?

מדובר בפיתרון בטוח מאוד שמומלץ רבות על ידי הוטרינרים המוסמכים בתחום. היתרון המרכזי בכדור זה הוא העובדה שהוא יעיל מאוד – כלומר מרחיק את הקרציות והפרעושים למשך זמן רב וגם אינו מכיל תופעות לוואי רבות. כך הכלב למעשה מרוויח פעמיים – הוא גם נהנה מחסינות לפשפשים וקרציות וגם יכול לסמוך על הטבליה. עם זאת, רצוי מאוד להתייעץ עם וטרינר מוסמך כדי לוודא שהטבליה בטוחה באופן ספציפי לכלב שלכם.

 

כיצד ניתן להשיג את כדור הברבקטו?

הכדור ניתן לרכישה בעיקר בארץ אצל וטרינרים מוסמכים אך במדינות זרות ניתן להשיגו בחנויות אינטרנט ייעודיות לחיות מחמד. לאור זאת, ניתן לבצע את הרכישה בהזמנה מראש דרך האתר. עם זאת, יש לשים לב כי מומלץ לרכוש את הכדור כשלושה שבועות לפני הזמן שבו הכלב צריך לקבל את הכדור כדי למנוע עוגמת נפש לאור האפשרות שהמשלוח עלול להתעכב במהלך ההגעה מחו"ל.

 

כמה עולה כדור הברבקטו?

מחיר הכדור משתנה לפי כמות הקילוגרם שתרכשו. כמות הקילוגרמים נקבעת לפי גודל הכלב כך שעבור כלב קטן תצטרכו לשלם מחיר התחלתי של 200 ₪ ועבור כלב גדול תצטרכו לשלם סכום המתקרב ל-300 ₪.

 

כיצד נוטלים את הטבליה?

לאחר הרכישה של הטבליה לפי משל הכלב, תצטרכו לתת לו את הטבליה דרך הפה והוא יצטרך ללעוס ולבלוע אותה עד שהחומר הפעיל יתחיל לעבוד.

 

לסיכום,

אם הכלב שלכם סובל מקרציות ופרעושים, כדאי שתשמעו על הפיתרון החדש בשוק! טבליית הברבקטו תבטיח לכלב שלכם שקט מקרציות ופרעושים ותבטיח לו חסינות מהם לאורך זמן! אז אל תוותרו על הטוב ביותר עבורו!

כֶּלֶב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »