איך להתאים את צבע הווילון לחדר?

עיצוב בית הוא משימה קשה מנשוא עבור אנשים מסוימים. הניסיון לבחור רהיטים, לעצב, להתאים צבעים, לשפץ ולתלות תמונות עלול לשגע גם את האדם הנורמלי ביותר. המפתח בריהוט או עיצוב דירה היא לחלק את העבודה לכמה שיותר משימות קטנות ולהתרכז כל פעם במשימה אחת, כך האתגר נראה פחות אימתני. כעת נתרכז במשימה אחת שהיא, כיצד מתאימים את צבע וסוג הווילון לחדר?

 

קודם כל, בטוחים שאתם רוצים ווילון?

בכל הנוגע לפתרונות הצללה, ווילונות תמיד היו ברירת המחדל והאפשרות הפופולרית ביותר. אך לפני שבוחרים ווילון, חשוב לקחת רגע ולשקול את שאר אפשרויות ההצללה הקיימות כיום, ולחשוב אולי פתרונות אלו יתאימו יותר לצרכים הספציפיים בבית שלכם. יש שיעדיפו תריסים חשמליים, להחשכה מוחלטת של הבית. יש שיעדיפו תריסים ידניים, כדי לאפשר אוורור נוח של החדר. וכמובן שיש שיעדיפו וילונות, בתור האופציה האסתטית והנוחה ביותר להתקנה.

קודם כל, בטוחים שאתם רוצים ווילון

לפני שבוחרים ווילון, קודם צריך להחליט איפה קונים את הווילון

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים ברכישת ווילון בתור פתרון ההצללה שלכם, השלב הבא הוא לבחור חנות או מספר חנויות, מתוכן תבחרו את הווילון המושלם עבורכם. כמובן שחנויות המיועדות לריהוט לכל הבית מציעות מספר לא מבוטל של אפשרויות של ווילונות, אך בדרך כלל המבחר בחנויות מסוג זה יהיה מצומצם יותר. במידה ואתם מעוניינים במגוון רחב ככל האפשר, מומלץ לבחור חנויות המתמקדות בתחום הווילונות או פתרונות ההצללה, כמו וילונות ארוטקס.

 

אז מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים ווילון?

רבים בטח יחשבו שהשיקול היחיד בעת קניית ווילון הוא בחירת הצבע. זהו כמובן השיקול העיקרי, אך לא היחיד כאשר קונים ווילון. הדבר הראשון שחשוב לא לשכוח, הוא לבחור את מידת החסימה של הווילון. כלומר, ישנם ווילונות מאוד עבים, החוסמים לגמרי את אור השמש הנכנס.

מנגד, ישנם גם ווילונות מאוד מאוד דקים, אשר מרככים את האור הנכנס אך לא מונעים מרובו להאיר את חלל החדר. כמובן שיש גם מגוון סוגים בין לבין שני הקיצונים, אך בכל מקרה, נסו להחליט כמה מהאור אתם מעוניינים שהווילון יחסום לפני שאתם מגיעים לחנות הקרובה לביתכם.

אז מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים ווילון

אז איך בוחרים את הצבע?

כאשר מדובר בבחירת הצבע, יש מספר אלמנטים המשפיעים על ההחלטה. הראשון, הוא צבע היקרות בחדר הרלוונטי, שכן אנשים רבים מנסים להתאים את צבע הווילונות לצבע המרכזי בחדר, שפעמים רבות מדובר בצבע הקירות. אופציה נוספת לצבע המרכזי בחדר עלולה להגיע דווקא מצבע רהיטים מרכזיים, כמו שידת טלוויזיה, ספה או השטיח. נסו לבחור צבע לווילון שמתאים לאחד, או יותר, מהרהיטים הללו.

 

סיכום

לסיכום, במידה ואתם מחפשים פתרונות הצללה לחדר ובחרתם, מתוך שלל האפשרויות, בווילונות, נסו לבחור ווילון שיתאים לצבע המרכזי בחדר, בין אם מדובר בצבע הקירות או הרהיטים.

איך להתאים את צבע הווילון לחדר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »