אתם רוצים ללמד את הילד לרכוב על אופניים? 4 טיפים שיעזרו לכם

הורים רבים מגיעים לרגע המרגש שבו הם מלמדים את הילד שלהם לרכוב על אופניים. מדובר בתהליך מורכב שמצריך היכרות ויישום של 4 טיפים שיעזרו לא רק לילד, אלא גם להורה המלווה. מדריך זה יציג בפניכם את המידע המלא שיקל על ההליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שהילד שלכם ירכב על אופניים כמו מקצוען.

 

טיפ ראשון: תבדקו שהילד מוכן לרכיבה

מוכנות לרכיבה – זה הדבר הראשון שעליכם לבדוק לפני שהילד עולה על האופניים החדשים שלו. בחרנו לפתוח את המדריך בטיפ זה, משום ששמענו על הורים שעודדו את הילדים שלהם לרכוב על אופניים בזמן שהם לא היו מוכנים לכך נפשית. נמליץ לכם לפנות לילד ברגע שבו הוא רגוע ושליו, כדי לשאול אותו אם הוא רוצה ללמוד איך לרכוב. כדאי לדחות את ניסיונות הלימוד, אם תגלו שהוא מראה סימני לחץ. ניתן להתחיל בלמידה במידה והילד יראה התעניינות בדבר.

טיפ ראשון_ תבדקו שהילד מוכן לרכיבה

 

טיפ שני: תשמרו על כללי הבטיחות הבסיסיים

אי אפשר לכתוב על לימודי רכיבה על אופניים, מבלי לציין את החשיבות שבשמירה על כללי בטיחות בסיסיים. מדובר לצורך הדוגמא בחבישת קסדה מלאה לאופניים לילדים, לבישת מגיני ברכיים ונעילת נעליים סגורות (ולא כפכפים או סנדלים פתוחות). שימו לב, נמליץ לחכות עם לימוד הרכיבה, אם אין ברשותכם את הפריטים הללו. נציין שהליך הלימוד לא צפוי להתעכב בזמן רב, משום שתוכלו לרכוש את הציוד הדרוש בחנויות מקוונות שיאפשרו משלוח עד הבית תוך ימים בודדים.

 

טיפ שלישי: תשתמשו בגלגלי עזר בהתחלה

כידוע, הילד שלכם צריך לצבור ביטחון, טרם העלייה על האופניים. לכן, אתם צריכים להתקין לו גלגלי עזר שיאפשרו לרכוב בנוחות מקסימלית. חשוב שתדעו שיש ילדים שירצו להוריד את גלגלי העזר תוך זמן קצר, בעוד אחרים יבקשו להמתין עם השינוי שמוביל לחוסר יציבות. עליכם להתאזר בסבלנות ולהיות קשובים לצרכיהם בעת הצורך.

 

טיפ רביעי: תזכרו שעליכם להקנות לילד ביטחון

כידוע, אף ילד לא נולד עם אינסטינקט לרכיבה על אופניים. מדובר בתהליך מורכב שמצריך למידה ותחושת ביטחון. אתם יכולים לייצר את התחושה הזו תוך החזקת האופניים, כל עוד הילד דורש זאת. כלומר, אתם יכולים לבקש מהילד להתחיל בנסיעה בזמן שאתם מחזיקים את החלק האחורי של האופניים, כדי למנוע נפילה. בשלב מסוים הילד יקבל את הביטחון הדרוש לו והוא צפוי לבקש מכם להסיר את האחיזה.

 

השורה התחתונה – צאו לדרך!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים שילמדו את הילד שלכם לרכוב על אופניים בקלות. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לבדוק שילד מוכן לרכיבה, שהוא שומר על כללי הבטיחות הבסיסיים ומשתמש בגלגלי עזר. לאחר מכן, תצטרכו רק להקנות לו את הביטחון הדרוש שיאפשר לו לרכוב על האופניים בקלות.

השורה התחתונה – צאו לדרך!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!
כך תגייסו עובדים בעזרת היי-בוב!

גיוס עובדים של חברות מתאפיין בתחרות שהולכת וגוברת בהשגת העובדים הטובים ביותר. ארגונים בעולם מתמודדים עם אתגרים רבים בגיוס עובדים מתאימים, תוך התחשבות בשוני התרבותי,

קרא עוד »