איך לעשות זאת נכון ולחסוך כסף שחר פרילינג

ייעוץ מס כולל בתוכו בדרך כלל גם תכנון מס, כאשר ייעוץ מהסוג הזה מאפשר לשכירים, חברות ועצמאים לחסוך כסף על המיסים שלהם. עם ייעוץ המס הנכון, תכנון מיסים מתבטא בסופו של דבר בהחזרים כספיים אשר מועברים ישירות לעו"ש של מבקש הבקשה. כיצד זה עובד? – קראו כאן.

בכל מה שקשור לתכנון מס, ייעוץ מס ודיווחי מיסים, עצמאים ושכירים צריכים תמיד לדעת שהם מנצלים את הניכויים, הזיכויים ואת כלל הכלים האחרים הזמינים למטרת הקטנת חבות המיסים שלהם. בתוך כך, משלמי מיסים מנוסים יודעים שמידע זה כוח-חיסכון. כאשר האדם הפרטי או החברה יודעים כיצד לתכנן את המיסים שלהם, החיסכון יכול להתבטא במאות ועד אלפי שקלים בכל שנת מס. אנשי המקצוע שיכולים לסייע בתהליך הם:

  1. עו"ד: עורך דין פיננסים יכול לסייע בכלל התהליך, החל מהגשת הבקשה ועד קבלת הכסף.
  2. רו"ח: בדומה לעורכי דין, משרדי רואה חשבון יכולים לסייע בדיווחי מס, ייעוץ ותכנון מיסים.
  3. הנה"ח: משרדי הנהלת חשבונות בדרך כלל נמצאים במסגרת של משרדי רו"ח, אך חלק ממנהלי החשבונות הפרטיים יוכלו לסייע לכם בתהליך.

 

האם תכנון מס מהווה העלמת מיסים?

התשובה היא: לחלוטין לא! כל עוד דואגים לעבור את התהליך בפיקוחו ותוך קבלת הליווי של רואה חשבון או עורך דין פיננסים, הכול אמור לעבור בסדר גמור. עם זאת, במקרים מסוימים רשות המיסים עלולה לחשוד באנשים ובחברות בגין העלמות מס, או במילים אחרות, עסקאות מלאכותיות.

חשוב לציין, רשות המיסים כל הזמן מפקחת ומנסה לוודא כי אף אדם או חברה אינם מנצלים לרעה את האפשרות של תכנון המיסים. בהיבט הזה של הדברים, תכנון מס הינו לגיטימי וכשר כל עוד דיווחי המס הם אותנטיים ולא נועדו למטרת הסתרת מידע פיננסי כזה או אחר.

תכנון מס

כיצד אפשר להיות זכאים לכסף כתוצאה מתכנון מס?

כתוצאה מתכנון מס אשר מבוצע נכון, אנשים פרטיים, שכירים, עצמאים וחברות גדולות יהיו זכאים להחזרי מס בסדרי גודל משתנים. זוכרים ששאלנו כאן למעלה אם תכנון מס הוא לגיטימי וחוקי? ובכן, באופן כללי, החזרי המס הם הדרך של המדינה לעודד את האזרח לבצע פעולות שונות.

החזר המס, כשלעצמו, מעיד על כך שתכנון המיסים הינו פעולה חוקית ולגיטימית. כדי להיות זכאים לקבלת החזרי מיסים, ההמלצה הכי נכונה היא להגיד לכם לפנות למשרד רו"ח או משרד עו"ד העוסקים בתחום. אל תפקידו את הגורל שלכם בידיים לא מקצועיות, שלא תסתבכו חלילה עם רשות המיסים.

 

שחר פרילינג משרד רו"ח ועו"ד – עושים סדר במספרים

כאמור, תכנון מס הינו פעולה אשר צריכה להתבצע רק ע"י אנשי מקצוע למודי ניסיון ועשירים בידע וכלים לתכנון מיסים נכון ויעיל. אחרת, אנשים לעיתים עלולים להסתבך עם רשות המס בעקבות דיווחים כוזבים או עסקאות אשר נחשדות כעסקאות מלאכותיות.

מפאת החשש להסתבך עם רשות המיסים בישראל, הכי חשוב לפנות לגורמים מקצועיים ומנוסים שיוכלו לסייע בתהליך משלביו הראשונים ועד קבלת הכסף לעו"ש. אם אתם צריכים סיוע נוסף או קבלת מידע בנושא, שחר פרילינג משרד רו"ח ועו"ד, עושים סדר במספרים בצורה הנכונה והמניבה ביותר. מומלץ לקבל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות.

תכנון מס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »