איך לעשות קפה מפולי קפה אמיתיים

קולגה שעובדת איתנו בתקופה האחרונה מסרה לנו לפני כמה ימים חבילה ענקית של פולי קפה מסוגים שונים ליום ההולדת שלנו. מסתבר שהיא חשבה שאנחנו מבינים בקפה והחליטה לפנק אותנו במארז איכותי.

אנו מוכרחים להודות שאין לנו מושג בקפה, אבל הריח המשכר שהגיע עם החבילה גרם לנו לצאת ולבדוק איך נוכל להכין קפה איכותי מפולי הקפה שקיבלנו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך עושים את זה גם אם אין לכם כלל ניסיון בתחום.

 

רוצים להכין קפה מפולי קפה אמיתיים? כדאי שתכירו את הטמפרטורה האידיאלית

אם אתם רוצים להכין לעצמכם קפה טוב באמת, עליכם לדעת שהטמפרטורה האידיאלית למים של הקפה שלכם צריכה לנוע בין 90 ל – 93 מעלות. אם יש לכם מכונה ביתית בבית, עליכם לדעת כי לא תוכלו לשלוט על הטמפרטורה במצב שכזה.

בכל אופן, תצטרכו פשוט להמתין עד שנורית החיווי תעיד כי חימום המים הסתיים. תמיד אפשר להשתמש במד ייעודי ולחמם מעט את המים בעת הצורך או לקרר אותם.

פולי קפה

 רוצים להכין קפה מפולי קפה אמיתיים? כדאי שתקנו פולים איכותיים

אם אתם מתכננים להכין לעצמכם קפה איכותי ועדיין לא רכשתם פולים, כדאי שתדעו שאתם צריכים לקנות פולים איכותיים בלבד במקום שמבין בקפה כמו למשל קפה נחת. ההמלצה שלנו היא לבחור באחד מסוגי הפולים הבאים:

  • קפה ברזיל
  • קפה אתיופיין
  • קפה גוואטמלה

 

חשיבות הבחירה בפולים איכותיים

רגע לפני שנמשיך בנושא שלשמו התכנסנו, חשוב לציין בקצרה כי עליכם לבחור בפולים איכותיים בלבד. שכן, הפולים הם אלו שקובעים את הטעם והארומה של הקפה. בחירה בפולים "ישנים" שישבו על המדף לזמן ממושך, עלולה לגרום לכם לשתות קפה עכור ולא טעים.

שעועית איכותית

רוצים להכין קפה מפולי קפה אמיתיים? תשתדלו להימנע מתוספות

אם אתם רוצים לעשות קפה איכותי מפולי קפה אמיתיים, אתם צריכים להפחית ממסכים. לפעמים זה יכול להיות נחמד להוסיף חלב או סוכר מכל סוג שהוא לקפה, אבל אלו גורמים לא פעם לשינוי מהותי בטעמו של הקפה.

מי שיש להם ניסיון בכל הנוגע לקפה, אומרים שעדיף להימנע מתוספות. במידה ואין אפשרות להימנע מכך, מומלץ להוסיף בכמויות מזעריות ככל הניתן. שכן, כך, ניתן יהיה לשתות את הקפה ולהרגיש את הארומה הטבעית שלו.

 

אז למה אתם מחכים? צאו להכין לעצמכם קפה

עכשיו אתם יודעים איך לעשות קפה מפולי קפה אמיתיים, כך שנותר לכם רק ליישם את כל הטיפים שהוצגו לעיל. לנו נותר לאחל לכם שתכינו את הקפה הכי טוב שיש ושתיהנו ממנו. אנו מזמינים אתכם לחזור לכאן בהמשך וליידע אותנו אודות הדרך שבה בחרתם להכין את הקפה שלכם.

מי יודע? אולי בהמשך נוציא מדריך נוסף שיציג את הדרכים הנבחרות של הגולשים שלנו להכנת קפה מפולים אמיתיים.

פולי קפה אמיתיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא