איך לפתור תשחצים ותשבצים כמו מקצוען?

פתרון של תשחצים משלב מגוון יכולות. בראש ובראשונה מדובר כמובן על ידע כללי נרחב שיאפשר לכם לענות על הרבה מאוד הגדרות. מעבר לכך יש להכיר את הכללים הבסיסיים של כל תשחץ והם אלו שיכולים לעזור לכם לפתור תשחצים במהירות. אנחנו כאן כדי לתת כמה טיפים בדרך להיות מאסטרים בתחום התשחצים.

 

פתרון תשחצים

תשחץ הוא אוסף הגדרות שמפוזרות על פני ריבוע כאשר הפתרון של הגדרה אחת משולב בפתרונה של הגדרה אחרת. כל ההגדרות בסופו של דבר משולבות יחד בתשחץ, וכדי להשלים אותו יש צורך לענות במדויק על כל ההגדרות. תשחציישן כאן כדי לתת לכם כמה טיפים על פתרון תשחצים.

 

  1. לענות קודם על מה שיודעים

הדבר החשוב ביותר בתשחץ הוא קודם כל לא לטעות. טעות קטנה בתשחץ יכולה להוביל לקושי רב להמשיך לפתור אותו כיון שכמו שהבנתם כל ההגדרות קשורות אחת לשנייה. מעבר לכך. אם תענו קודם כל על כל ההגדרות שאתם כבר יודעים, תוכלו מהר מאוד לקבל כיוון ורמזים שונים על ההגדרות הקשות יותר.

 

  1. לענות על הגדרות ארוכות

ככל שההגדרה ארוכה יותר היא גם תעזור לכם לפתור הגדרות אחרות בצורה יעילה. כמובן, ישנן הגדרות קצרות שעליהן תוכלו לענות בלי מאמץ בכלל, אולם לאחר השלב הראשוני השקיעו את מירב המאמצים שלכם בלפתור את ההגדרות הארוכות יותר. לעיתים הגדרה רק נראית מסובכת אולם ברגע שמצליחים לפתור כמה אותיות ממנה מהר מאוד תעלו על ההגדרה בשלמותה.

 

  1. ידע כללי

כאמור, פתרון תשחצים דורש בראש ובראשונה ידע כללי נרחב. התשחצים עושים שימוש במגוון הגדרות מתחומים שונים, ובלי ידע כללי נרחב אין לכם באמת סיכוי להצליח ולפתור תשחצים מורכבים. יחד עם זאת ישנן לא מעט הגדרות שחוזרות על עצמן בתשחצים רבים. ההגדרות הללו הן בדרך מילים קצרות שניתן לשלב אותן כמעט בכל מקום.

כדי לפתור תשחצים כמו שצריך כדאי מאוד להכיר את המאגר של המילים הללו. הדבר יכול לעזור לכם מאוד במקרים שבהם אתם תקועים באמצע תשחץ.

 

  1. תמונות

בלא מעט תשחצים מופיעות תמונות שונות של מפורסמים, ואתם צריכים להשלים את השם של הדמות בתמונה. השלמת שמות בצורה נכונה יכולה לעזור לכם מאוד כיון שבדרך כלל מדובר על שמות ארוכים דבר שהופך את ההגדרה הזו להיות קשורה להגדרות רבות אחרות.

מנגד, גם אם אתם לא מכירים את הדמות בתמונה כדאי לפתור כמה הגדרות שקשורות אליה וכך להתקדם הלאה עד שתצליחו לזהות טוב יותר את הדמות בתמונה.

 

לסיכום

פתרון תשחצים הוא אומנות שניתן ללמוד עם הזמן. כאן הבאנו לכם טיפים שיכולים לעזור לכם להפוך להיות אומנים בתחום התשחצים. ידע כללי נרחב והתנהלות נכונה בפתרון ההגדרות השונות שנמצאות בתשחץ הם המפתחות שלכם בדרך להיות פותרי תשחצים ברמה גבוהה ביותר שיש.

סודוקו

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »