אמנות הבלוף: איך לקרוא את היד של היריב בפוקר?

מי שלא מכירים את עולם הפוקר מספיק לעומק, בדרך כלל נוטים לחשוב שמדובר במשחק של מזל ותו לא. בפועל, המשחק הזה משלב בתוכו סטטיסטיקות, אסטרטגיות שונות וכמובן גם בלופים. בסופו של דבר, בלוף בפוקר זו אומנות לכל דבר, אז בואו נבין ממה היא מורכבת וכיצד חושפים אותה.

 

לפני חשיפת הבלוף, מה חשוב לדעת עליו?

רגע לפני שנסביר כיצד ניתן לזהות בלופים ו\או לזהות ידיים של שחקני פוקר אחרים בערב שישי סביב השולחן, חשוב רגע להבין כמה כללי אצבע מהותיים לגבי בלופים. זאת, מכיוון שככל שתתמחו בשימוש בהם, ככה גם תוכלו להתמקצע בלגלות אותם אצל שחקנים אחרים.

לצורך העניין, אתם צריכים לזכור כי בלופים הם "קלף" שחשוב לשמור רק למקרים מסוימים. במילים אחרות, אל תבלפו סתם, אלא רק כשיש לכם סיכוי טוב להטעות את השחקנים סביב השולחן. זכרו, אם תבלפו יותר מדי, השחקנים האחרים ילמדו לזהות אתכם בקלות. במילים פשוטות, תשתדלו לשמור על פאסון, כלומר אל תתנו לשחקנים האחרים לראות שאתם מבלפים, ועשו זאת בצורה מדודה ובתבונה.

משחקי פוקר

5 סימנים שמאפשרים לזהות בלופים

ראשית, נציין כי הסימנים הבאים שנגולל בפניכם רלוונטיים אך ורק למשחקים פיזיים סביב השולחן האמיתי. אם תאם משחקים באמצעות 7xl download או בפלטפורמות אחרות, יהיה בעייתי לזהות בלופים אצל שחקנים אחרים. בתוך כך, הנה 5 סימנים שיכולים לעזור לכם לזהות בלופים בפוקר:

  • שינויים במבטים: שחקן שמשקר עשוי להימנע מלהביט לכם בעיניים. בד"כ, הוא יעדיף להביט הצידה או כלפי מטה.
  • תנועות ידיים מוגזמות: שחקן פוקר שמרגיש לחוץ עשוי להשתמש בתנועות ידיים לא מעט, כמו גם לגרד את האף והפנים, או לשחק בשיער וכו'.
  • שינויים בקול: שחקני פוקר שמנסים לבלף לפעמים עשויים לדבר בקול גבוה או צרוד יותר מהרגיל, או לגמגם אפילו.
  • התנהגות לא רגילה: בד"כ יהיה מדובר בהזעה, סומק, רעד ולעיתים אפילו התנהגות תוקפנית או הגנתית.
  • התנהגות נמהרת: התנהגות נמהרת ולא מחושבת עשויה להעיד על בלוף, כמו למשל כאשר שחקן ממהר לשים אול-אין מוקדם מדי בתחילת הסיבוב.

 

לסיכום, האם כדאי לבלף בפוקר?

כמובן שכן, בלופים הם חלק בלתי נפרד מאומנות המשחק הזה, אבל חשוב שלא לשחוק את הבלופים שלכם. מה הכוונה ב-"לשחוק"? במילים פשוטות – שימוש יתר בבלופים. בסופו של דבר, צריך למצוא את הקו המאוזן הזה בין בלופים מעטים מדי לבין יותר מדי בלופים, וזה כבר משהו שעליכם לנסות להרגיש אותו תוך כדי שאתם משחקים.

בשורה התחתונה, רבים מהשחקנים בימינו מבלים את זמנם במשחקי פוקר אונליין, ככה שהרבה יותר קל לבלף כשאתם מאחורי המסך של המחשב. עם זאת, אם בכל זאת אתם מתכננים משחק עם החבר'ה, כדאי להתאמן על היכולת שלכם לשמור על פאסון בזמן שאתם מבלפים.

פּוֹקֶר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הלוטו
כל מה שחשוב לדעת על לוטו

הלוטו הוא משחק הימורים פופולרי, בו שחקנים בוחרים מספרים מתוך טווח מסוים, וזוכים בפרס אם המספרים שבחרו תואמים את המספרים שנבחרו בהגרלה. הלוטו מושך אליו

קרא עוד »