איך לתכנן מסלול טיול במקסיקו?

מקסיקו היא יעד ואהוב על ידי ישראלים רבים, זו מדינה יפה  עם מגוון מדהים של אוכל, ויש כל כך הרבה דברים לראות לחקור במדינה,  מקסיקו ידועה בטאקו, טקילה, אתרי נופש על החוף וחופים קסומים.  במדריך הבא נעזור לך לתכנן את הטיול.

 

מה אפשר לראות במקסיקו

יש כל כך הרבה דברים מדהימים לראות ולעשות מקסיקו. בין אם תרצו לראות חורבות עתיקות, לצלול באחת משוניות האלמוגים הטובות בעולם, או לחקור ערים קוסמופוליטיות, יש לכם את האפשרות להגיע לכאן. להלן חלק קטן מהדברים שיש בה:

  • מאות מוזיאונים
  • סצנה קולינרית עשירה
  • תרבויות אמנות ומוזיקה
  • ערים היסטוריות
  • ריף אלמוגים
  • חופי גלישה נהדרים
  • מִדבָּר
  • חורבות עתיקות
  • הרים

 

תכנון תקציב

תקציב נמוך

אם אתה מטייל במקסיקו, תוציא לפחות 950 פסו ליום. תקציב זה יאפשר לך מעונות באכסניה, אוכל רחוב וארוחות בבישול עצמי, תחבורה מקומית וכמה אטרקציות (כמו מוזיאונים וגלריות) בכל יום. אם אתה מתכנן לאכול יותר בחוץ או לשתות, תצטרך להוסיף עוד 100-300 פסו ליום.

 

בתקציב בינוני

בתקציב של כ-1,600 פסו ליום, תוכל להתארח במלון חסכוני או ב-Airbnb, לאכול במסעדות עממיות כל ארוחה, לבקר באטרקציות נוספות, לשתות כמה משקאות ולקחת מדי פעם מונית.

 

תקציב יוקרתי

יעלה לך לפחות 4,925 פסו ליום ומעלה. תוכלו ללון במלון ארבעה כוכבים, לאכול בחוץ את כל הארוחות, לשתות הרבה משקאות  בחוץ, לקחת מוניות לכל מקום ולעשות טיולים מודרכים.

 

תחבורה ציבורית

אוטובוסים ציבוריים (הידועים גם כקאמיונות) הם הדרך הנפוצה ביותר להתנייד בערים ועיירות (וכפרים סמוכים). האוטובוסים הם הזולים ביותר, ועולים לא יותר מכמה פסו לנסיעה.

בנסיעות ארוכות יותר, הקפד לקחת אוטובוס מהיר (הנקרא "דירקטור"),  מכיוון שהם הרבה יותר מהירים ועוצרים בפחות תחנות.

 

רכבת תחתית

למקסיקו סיטי ולגואדלחרה יש גם מערכות רכבת תחתית. כרטיסים לכיוון אחד לרכבת התחתית ולמערכת האוטובוסים הם בסביבות 5 פסו.  במקסיקו סיטי, תצטרכו לקנות כרטיס חכם נטען בכל אחת מתחנות המטרו ב-16 פסו (זה כולל את כרטיס הנסיעה הראשונה), ותוכלו להשתמש בכרטיס עבור אוטובוסי המטרו והמטרו.

 

טיסות

לנסיעות ארוכות, שקול לטוס. המסלול מקנקון למקסיקו סיטי באוטובוס לוקח 15 שעות ועולה בסביבות 550  פסו,  טיסה מתחילה בסביבות  1,450 פסו ואורכת רק 90 דקות.

 

רכבת

במקסיקו קיימת רכבת פרטית שפעילה בין חמש ערים מרכזיות במקסיקו. ברכבת זו ישנו גם קו תיירותי.

 

השכרת רכב

השכרת רכב זולה באופן מפתיע במקסיקו. אתה יכול למצוא השכרות לשבוע בסביבות 1,500 פסו. על השוכרים להיות בני  ומעלה,21 וברשותם רישיון לפחות שנתיים. חברות מסוימות דורשות מהשוכרים להיות מעל גיל 25.

 

טרמפים

לא מומלץ לנסוע בטרמפים במקסיקו. זה לא מאוד נפוץ וזה מאוד לא בטוח. להימנע מכך.

 

מתי כדאי לבקר במקסיקו

דצמבר עד סוף אפריל זה הזמן הטוב ביותר לבקר, אם אתם מחפשים לנצל את הסביבה הטרופית של מקסיקו. זו העונה היבשה, כך שתחווה מעט מאוד גשם. הטמפרטורה היומית הממוצעת בתקופה זו היא 28°C.

מלונות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »