איך מעצבים ביתן לתערוכה?

עיצוב של ביתן לתערוכה ישפיע במידה לא מבוטלת על כמות המשתתפים שיצרו קשר עם העסק שלכם במהלך התערוכה. אז מלבד בחירה של אנשי מקצוע שיכינו לכם את הדוכן עצמו, יש כמה דברים שכדאי לבדוק אם חשוב לכם שהדוכן ימשוך את מי שמשתתפים בתערוכה. 

 

ביתנים לתערוכות

עיצוב ביתני תערוכות הוא תחום שבו אנחנו מנסים להפוך את התערוכה הבאה שבה תשתתפו להיות אירוע מכונן עבור העסק שלכם. הביתן הוא לא רק המקום שבו אתם מציגים את המוצרים שלכם, אלא הוא גם יהפוך להיות הסמל שלכם בעיני כל מי שיגיע אליו במהלך התערוכה. בעיצוב הביתן יש כמה נתונים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, ובעזרתם נוכל לעצב דוכן בצורה הנכונה.

מקום התערוכה

מטרת הדוכן

הדבר הראשון שאותו עליכם להבין הוא מטרת הדוכן. יש תערוכות שבהן נרצה להפוך את הדוכן להיות חלל תצוגה למוצרים שלנו, ואילו במקרים אחרים הדוכן יהיה מקום שבו לקוחות פוטנציאליים יוכלו לדבר עם אנשי הצוות של החברה. הדוכן צריך להיות מעוצב בצורה שמתאימה למה שאתם הולכים לעשות בתערוכה, כדי שתוכלו לעשות את זה בדרך נוחה עד כמה שניתן.

עליכם לזכור שמקומות שבהם מוצגות תערוכות בדרך כלל מאפשרים לכל אחד שטח מינימלי, מה שאומר שהדוכן שלכם צריך להיות בנוי ביעילות מרבית. את זה תוכלו לקבל רק אם מראש תגדירו מהי המטרה של הדוכן.

 

מקום התערוכה

תערוכות יכולות להיערך במקומות פתוחים ובמקומות סגורים, ובהתאם לכך עליכם לעצב את הדוכן שלכם. במידה והדוכן מוצב במקום סגור, חשוב שתדאגו בעיקר לבידוד מהסביבה, כזה שיאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם בתוכו ללא הפרעה מבחוץ. פיזור הרעשים בחלל פנימי לא תמיד יהיה מיטבי, וכדאי לזכור את זה בעת עיצוב הדוכן.

מנגד, במידה והתערוכה נעשית תחת כיפת השמיים חשוב שתדאגו לבידוד איכותי מהשמש, וכמובן לאוורור בתוך הדוכן, אך ביחס לרעש תוכלו להתפשר בשל העובדה שבאוויר הפתוח ישנו פיזור אחיד יותר.

לעצב דוכן

 

ייעוץ מקצועי

דבר נוסף שאותו כדאי לכם לבדוק הוא ייעוץ מקצועי לפני הקמת דוכן. הדוכן שלכם הוא דרך נוספת לפרסם את העסק, במקום שאליו מגיעים אנשים שקיים סיכוי לא מבוטל שהמוצר שלכם יכול לעניין אותם. בדיוק כמו שיש לכם יועץ פרסומי, כך כדאי שיהיה מי שמייעץ לכם ביחס לעיצוב הדוכן. בצורה הזו לא תפספסו אף דגש חשוב, ותוכלו להפוך את הדוכן שלכם לכלי מרכזי בצמיחת העסק.

 

לסיכום

לפני תערוכה, הדבר הכי חשוב שאנחנו צריכים לעשות הוא לעצב דוכן שבו נוכל להציג את המוצרים ולפגוש לקוחות עתידיים. הדוכן צריך להיות מעוצב לפי המטרה שלשמה הוא נועד. בנוסף, עצבו את הדוכן בהתאם למקום שבו נערכת התערוכה, ובדקו האם היא מתרחשת במקום סגור או פתוח. ייעוץ מקצועי בתחום יעזור לכם לעצב את הדוכן שלכם בצורה כזו שתמשוך אליכם משתתפים רבים.

מקום התערוכה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »