איך נהוג היום לשים תמונה על השולחן במשרד

כיום, כמעט כל אחד מאיתנו עובד במשרד. בין אם במשרדי הייטק ובין אם במשרדים עם חלל פתוח, ואפילו לחלק מאיתנו קיים משרד ביתי. מחקרים פסיכולוגיים כי עבודה לצד אלמנטים שמשמחים אותנו או גורמים לנו להרגיש תחושות חמות וחיוביות, מעודדות אותנו לעבוד וגם הופכות את העבודה שלנו לפורה יותר. על כן רבים מהאנשים נוהגים לקשט את המשרד שלהם עם תמונות של עצמם עם חברים וחברות, תמונות של בני משפחתם, תמונות זוגיות או אפילו תמונה של בעל החיים האהוב שלהם. ישנם רבים שגם נוהגים לשים תמונות עם נוף או עם משפטים מעוררי השראה על מנת ליצור אווירה נעימה בחלל העבודה. לא משנה אילו תמונות תבחרו לשים על השולחן במשרדכם, בכתבה הבאה נסביר לכם כיצד עושים את זה נכון.

 

וודאו שהתמונה תהיה איכותית

כפי שציינו, התמונה משמשת גם להשריית אווירה נעימה וחמה, אך היא מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד שלכם. על כן, כדאי לוודא שהתמונה שתשימו על השולחן תהיה איכותית וכן תוצג בצורה יציבה וגם בולטת לעין. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לבצע הדפסה על בלוק עץ. בלוק עץ מעניק הרגשה של ביתיות ושל חום, ועם זאת הוא חומר איכותי שאינו נשחק לאורך זמן. תמונות המודפסות על בלוק עץ אינן דוהות לטווח הארוך והן יעניקו לחלל עיצוב ייחודי ואף ישרו אווירה מקצועית.

 

שלבו תמונות מעולמות שונים

על מנת להפרות את החשיבה שלכם, וגם במטרה להעניק לכם הרגשה טובה, אנו ממליצים לכם להדפיס תמונות מתחומים שונים בחייכם. זאת אומרת, שלבו במשרד תמונה עם בן זוג והילדים, לצד תמונה עם החברות מהצבא, ואל תשכחו להדפיס גם תמונה עם החברים מהעבודה ביום הכיף האחרון. כך, כאשר תיתקלו בתמונות אלו בזווית העין, תרגישו אהובים ושייכים למסגרות שונות בחייכם, והמוח שלכם גם יחשוב בכיוונים שונים ומגוונים, מה שיכול לעשות רק טוב לעבודה שלכם – לא משנה באיזה תחום היא.

 

התאימו את התמונות לעיצוב המשרד

חלל משרד אמור לשרד מקצועיות ואיכותיות. גם אם אתם עובדים מהבית, וודאי יש לכם שיחות זום עם אנשים מהמשרד ולכן המשרד הוא חלק בלתי נפרד מהפנים שלכם. נוסף על כך – משרד מסודר ונקי משמעו ראש מסודר ונקי, ועל כן עיצוב המשרד קשור לטיב העבודה שלכם באופן ישיר. אם בחרתם לעצב את המשרד בצבע או בסגנון מסוים, נסו לשלב את התמונות שתבחרו להדפיס בצבעים המתאימים. כמו כן, תוכלו לשים תמונות של אירועים מכוננים בחייכם, כמו ריצת מרתון, לצד משפטים מעוררי השראה. בנוסף, אם יש אזור במשרד המשדר אווירה חמה יותר, כמו פינת הקפה – תוכלו לשים בו תמונות של משפחתכם האהובה. כל אלו יתרמו לעיצוב ההרמוני של חלל המשרד שלכם ויהפכו אותו לטוב יותר. לסיכום, עיצוב המשרד באמצעות תמונות הוא משימה די פשוטה, שתורמת המון לעבודתכם, על כן דאגו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!

ספינה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »