איך עובד תהליך גשר בשיניים לפי שלבים

גשר בשיניים הוא תהליך אסתטי שנועד ליישר את השיניים ולגרום לצמצום של הרווחים ביניהן.

טיפול מוצלח של גשר בשיניים משפר באופן משמעותי את המראה של הפנים והוא טיפול חשוב בקרב ילדים נוער, וגם מבוגרים במקרה הצורך.

כאן תקבלו את כל המידע על תהליך של גשר בשיניים והשלבים השונים של התהליך.

 

גשר בשיניים

גשר בשיניים הוא למעשה התקנה של מנגנון מסוים על השיניים שכוללת מערכות מסוימות שנועדו בסופו של דבר להביא למצב שבו השיניים נמצאות בקו ישר וצמודות אחת לשנייה. הליך של גשר בדרך כלל מבוצע בגיל הנעורים לאחר שמבינים שהלסת של המטופל לא ישרה במידה הנכונה. כדי ליישר את השיניים ישנן אפשרויות נוספות, אולם גשר הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר.

אם אתם מעוניינים לדעת עוד על טיפולי שיניים שונים אתם יכולים לפנות לכאן לכל המידע על טיפולי שיניים ואסתטיקה. העולם של טיפולי שיניים הוא עולם נרחב ורצוי שתכירו אותו היטב לפני שאתם נכנסים לטיפול. כאן תקבלו את כל המידע על שלבי הטיפול בגשר לשיניים.

 

  1. בדיקת אבחנה והתאמה

השלב הראשון הוא כמובן הבדיקה הראשונה שבה הרופא יבדוק שאכן הילד זקוק לאישור שיניים. לאחר שהרופא יבצע את האבחנה שלו הוא יבחר את הדרך הנכונה שבה יש ליישר את השיניים של המטופל. אם הרופא בוחר בגשר הוא יבצע מדידה מדויקת של הלסת עבורה הגשר מיועד, וישלח את ההדמיה למעבדה שבה מכינים את הגשר.

 

  1. התקנת הגשר

לאחר שהגשר יהיה מוכן תוזמנו שנית אל רופא על מנת להתקין את הגשר בלסת. ההתקנה של הגשר חייבת להיעשות בקפידה כיון שכל ההצלחה של הטיפול תלויה בה. במהלך ההתקנה הרופא יעניק לכם את ההוראות המדויקות כיצד לעשות שימוש בגשר. בדרך כלל הרופא יביא לכם עזרים נוספים שנועדו לייעל את פעולת הגשר.

 

  1. מעקב

ההנחה של הגשר אינה השלב האחרון, ועכשיו נפתחת בפניכם תקופה שבה הרופא יבצע מעקב אחרי ההתפתחות של תהליך היישור. במהלך התקופה הזו תצטרכו להגיע מידי פעם לביקורת אצל הרופא כדי לוודא שהתהליך מתבצע בצורה המתוכננת. חשוב להקפיד על המעקב כדי שבמקרה שבו יש חריגה מהתהליך הרופא ידע עליה כמה שיותר מוקדם.

 

  1. סיום התהליך

השלב האחרון הוא כאשר הרופא מקבל את ההחלטה שתהליך היישור הסתיים וניתן להוריד את הגשר. בשלב הזה תזומנו אל הרופא והוא יוריד את הגשר מהשיניים. בדרך כלל הרופא ייתכן לכן הנחיות להמשך הדרך, שלא אמורות לכלול הנחיות מורכבות מידי, אך הן חשובות כדי לשמור על התוצאה שהשגתן בעזרת הגשר.

 

לסיכום

תהליך של התקנת גשר בשיניים מורכב ממספר שלבים חשובים, ואתם צריכים להקפיד עליהם בצורה מדויקת. הקפדה על הוראות הרופא היא המפתח לכך שהליך התקנת הגשר ויישור השיניים יעבור בצורה הטובה ביותר עבורכם.

שיניים קדמיות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »