איך תבחרו את המיטה המושלמת לכלב שלכם

בתור בעלי כלבים אתם לבטח יודעים כי כלבים הם בעלי נטייה לישון יותר מאשר בני אדם, לכן יש לעשות בחירה טובה כאשר רוכשים עבורם מיטה חדשה. אך בשל מגוון גדול של מיטות לעתים מתלבטים מהי המיטה המתאימה ביותר עבור הכלב שלנו, ולא בכל חנות נמצא את התשובה המקצועית לבחירה הזו. בעת רכישת מיטה לכלב שלכם יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים כמו מהם הרגלי השינה של הכלב שלכם? מה הגודל והסוג שלו? במאמר זה נעזור לכם למצוא את המיטה שתתאים לכלבכם.

 

האם מיטות כלבים הן מוצר זמין?

חשוב לזכור כי ישנן המון חברות אשר מציעות מבחר רב של מיטות עבור כלבכם,  ולעתים העושר יכול להיות מבלבל, בכדי לעשות את הבחירה הנכונה יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. כדי להבטיח את הנוחות של כלבכם. רוב המבחר הקיים נמצא במקום כמו חנות חיות מחמד על כל סוגיהן.

 

מהם הפרמטרים לבחירת מיטה טובה?

בראש ובראשונה את המיטה יש להתאים לפי גודל הכלב, מיטה לכלב גדול נבחר לפי מידותיו על מנת שירגיש בה נוח להתרווח ולישון ולכלב קטן בהתאם לא נבחר מיטה גדולה שירגיש בה לא בטוח. כבעלי הכלבים שימו לב מהי תנוחת השינה שכלבכם ישנים בה? האם הם מתכרבלים או פורסים את גופם לאורך המיטה? במידה וכן התאימו את המיטה כך שכלבכם יוכל התרווח בנחת.

 

עד כמה החומר ממנו עשויה המיטה חשוב?

יש לקחת בחשבון את החומר ממנו עשויה המיטה אותם אתם רוצים לרכוש, מעבר להתאמת המיטה לעיצוב הקיים בבית, בחירת צבע שמוצאת חן בעינכם או צורה חשוב לשים לב כי הבד או האריג ממנה היא עשויה נוחים מספיק. חשוב לשים לב כי מלית המיטה לא עשויה מחומר שיכול לגרום לכלבכם אלרגיה או רגישות מסוימת ובעיקר לוודא שמיטה מספיק חזקה ועמידה בכדי שהכלב לא יוכל לקרוע אותם בקלות. רצוי לבחור מיטה שניתן לשלוף את הכיסוי שלה לכיבוס או החלפה בעת הצורך.

 

מדוע מיטה לכלב היא חשובה?

ישנם בעלי כלבים המרגילים את כלביהם לישון איתם יחד במיטה, הרגל זה יכול להיחשב בעייתי במצבים בהם רוצים להציב לכלבים גבולות ומיטה נפרדת יכולה לספק את ההפרדה הברורה. מעבר לחלק החשוב שמציב גבולות יש את העניין ההיגייני בו לא מעט אנשים סולדים מלכלוך פרווה על המיטה והספה בבית. המיטה תספק לכלב מקום מוגר עבורו למנוחה, מקום שיהיה לו נוח ונעים שיהיה לו להתרכבל ולישון, חום הגוף של הכלב על המיטה יצור עבורו את הפינה המושלמת.

לסיכום: אחרי שצפיתם בכלבכם וזיהיתם מהם הרגלי השינה שלו, התאימו לו מיטה שתשמח אותו ותהיה לו נעימה, בהתאם לגודל שלו. חשוב לשים לב לחומר ממנה היא עשויה וממשו אותה בכדי להבין האם היא תהיה נעימה לכלבכם.

חנות לחיות מחמד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »