אילו מסמכים צריך להציג למנעולן בעת פריצה?

להינעל מחוץ לבית או הרכב כאשר המפתח בפנים זו אינה חוויה נעימה ולפעמים אפילו מבהילה. פעמים רבות זה קורה דווקא שאנו צריכים להיכנס או לנסוע במהרה, כאשר בעל החיים שלו בתוך הבית, או האוכל בדיוק על הגז מתבשל, לצערנו אין קסמים בתחום הזה, אך בכל זאת נוכל להמליץ לכם על כמה שלבים שעליכם לפעול בעת מקרה כזה.

במאמר זה נרחיב על השלבים שיש לבצע כאשר נתקעים מחוץ לבית או הרכב כאשר המפתח תקוע בפנים, כיצד מנעולן יכול לעזור לנו? ומזה דורש מאיתנו? הכול המאמר זה.

 

מה עליי לעשות כאשר נתקעתי מחוץ לבית או הרכב?

בדקו את שאר פתחי הבית או הרכב

במקרה והדלת ננעלה ונשארתם ללא מפתח כי הוא נשאר בתוך הרכב או הבית, נסו לבדוק את שאר פתחי הבית או הרכב. בבתי קרקע או ברכב בדקו את כלל החלונות והדלתות, אולי תמצאו חלון פתוח או דלת לא נעולה שיאפשרו לכם כניסה פנימה וחילוץ המפתח. אם הבית אינו בית קרקע דלגו על שלב זה, טיפוס לצורך בדיקת חלונות עלול להיות מסוכן מאוד.

 

בדקו אם לקרובים לכם יש מפתח רזרבי

זו אינה בושה לבקש עזרה! התקשרו לשותף שלכם לדירה, למשפחה שלכם ולכל האנשים הקרובים אליכם אשר ישמחו לעזור לכם. אולי לאחד מהם קיים מפתח רזרבי לדירה או שהוא יכול להקפיץ אליכם את המפתח הרזרבי של האוטו.

 

הזמינו מנעולן

אם המפתח תקוע בפנים ואין ברשותכם מפתח רזרבי שניתן להקפיץ אליכם למקום, אין מנוס מלהזמין מנעולן, מוסמך בלבד, לדוגמא: דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון. כאשר אתם מחפשים מנעולן מוסמך שיפרוץ לביתכם או לאוטו שלכם חפשו מנעולן באזור המקרה כדי שיכול להגיע במהרה לעזור לכם. אם אתם נמצאים במודיעין, חפשו מנעולן במודיעין וכן הלאה.

 

מה נדרש ממני כאשר אני מזמין מנעולן לפריצה?

בעת שמדובר בפריצה לבית או רכב, הפריצה חייבת להתבצע בעזרת מנעולן מוסמך בלבד. אך גם עליכם קיימת חובה אחת, עליכם להציג למנעולן המוסמך שמגיע לעזרה מסמך כל שהוא אשר מוכיח את זהותכם ואת הבעלות שלכם על כלי הרכב או על הדירה וזאת במטרה להימנע ממקרים בהם מנצלים מנעולנים למטרות פשע.

 

לסיכום,

כפי שכולנו כנראה חווינו, נעילה מחוץ לבית והרכב הינה חוויה לא נעימה ומלחיצה. כאשר נקלעתם לסיטואציה כזאת וודאו שאינו פתח כלשהו, דלת או חלון, שיכולים לתת לכם גישה לבית או לרכב או בדקו עם הקרובים עליכם אם הם יכולים לסייע עם מפתח רזרבי. אם אין מפתח רזרבי באף פעם, הזמינו מנעולן מוסמך, וזאת בתנאי שבבעלותכם מסמך שמוכיח את זהותכם ואת בעלותכם על הנכס או הרכב המדובר.

פְּרִיצָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא