אילו עבודות עץ ניתן לעשות לשדרוג מראה הבית

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו מתבוננים בבית שלנו ומנסים להבין איך  אפשר לשדרג אותו. איך אפשר לכסות את הריצוף המיושן? ואולי הגיע הזמן לשדרג את החצר עם פינות ישיבה נוחות? אם גם אתם מזדהים עם המצבים הללו, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו איזה עבודות עץ יאפשרו לכם לשדרג את המראה של הבית.

 

הגורמים לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שהבנו שהבית שלנו צריך לעבור שינוי משמעותי. שכן, ריצוף האבן בחצר כבר לא נראה כמו לפני עשור וריהוט הגן שקנינו בחנות סטוק כבר עשה את שלו ונשבר. לא ידענו מה לעשות, למי לפנות ובכלל – מאיפה להתחיל? היה לנו ברור שאנחנו רוצים לעשות עבודות עץ כדי לשדרג את הבית אבל לא הכרנו את הסוגים השונים.

כדי שנוכל לדעת מאיפה להתחיל, פנינו אל הרשת ושאלנו אתכם, גולשים יקרים, אילו עבודות עץ אתם עשיתם בבית שאפשרו לכם לשדרג את המראה שלו. קיבלנו מספר רב של אפשרויות ובחרנו להציג את ה – 3 השכיחות והמומלצות ביותר.

 

עבודת העץ השכיחה והמומלצת ביותר שהגיעה למקום ה – 1 : בניית דק

מרבית הפונים שסייעו לנו בכתיבת המאמר ציינו שהם בחרו לבצע עבודות עץ בבית שלהם. כמה מהם עשו את העבודות הללו באופן עצמאי ואלו שאין להם את הידע והניסיון בתחום, פנו אל בעלי מקצוע שעשו  זאת עבורם. כ- 12 איש ציינו בפנינו שהם ביצעו בנייה של דק בחצר הבית שאפשרה להם להעלים את הריצוף המיושן שהיה מתחתיו. כמה נוספים החליטו לבצע בנייה של דק בגלל היופי והנוחות.

 

עבודת העץ השכיחה והמומלצת ביותר שהגיעה למקום ה – 2 : בניית גדר עץ

לא מעט אנשים ציינו שהם בחרו להוסיף לבית הפרטי שלהם גדר עץ. לדבריהם, גדר שכזו מאפשרת להביא לא רק לתחושת ביטחון, אלא גם לאסתטיות. שכן, לכמה מהם הייתה קודם גדר מתכתית או מאבן והם אמרו שכשהבית מגודר בתוך גדר מחומר זה, יש מן תחושה של אטימות לא נעימה. העץ לעומת זאת, מאפשר להרגיש נינוחות וקלילות.

 

עבודת העץ השכיחה והמומלצת ביותר שהגיעה למקום ה – 3: ריהוט גן

הרבה מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם בחרו לשדרג את המראה של הבית והחצר עם רכישה של ריהוט גן מותאם אישית. ראוי לציין כי יש מי שבחרו להוסיף לריהוט הגן את הפריטים הבאים:

  • כריות
  • פינת בר
  • פרגולת עץ

כך שבעצם, כל אחד יכול להוסיף טאץ' עיצובי נוסף לריהוט הגן שלו בהתאם לטעם האישי ולתקציב הקיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם (וגם לנו כמובן) לדעת אילו עבודות עץ ניתן לבצע כדי להביא לשדרוג של מראה הבית. כעת, כשאתם יודעים מהן העבודות הללו, נותר לכם רק לבחור. בהצלחה!

עבודות עץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »