אילו עבודות עץ ניתן לעשות לשדרוג מראה הבית?

כשהיינו ילדים גם אנחנו חלמנו על בית מעץ, אבל מאז זרמו מים בנהר ועבודות העץ נהפכו להיות שוס בעולם עיצוב הפנים. העץ הוא חומר מיוחד, איכותי, ומשובח שבעזרת הדגשים הנכונים יכול לשדרג כל קיר בחלל הבית ולייצר לנו תחושה של חמימות וביתיות. סוגי העצים המגוונים מציבים בפנינו אין סוף אפשרויות עיצוב שישדרגו לנו את מראה הבית בעזרת אלמנטים פשוטים. אספנו עבורכם את הטרנדים החמים בעבודות העץ לשדרוג מראה הבית.

 

קירות

הנישה היותר פופולרית בעבודות העץ, ומלבד חיפויי העץ המוכרים, ישנם עוד מגוון דרכים לשדרג את קירות הבית באמצעות עבודות עץ. לדוגמא: בריקים – באמצעות שילוב נכון נוכל להכניס לקירות הביתים בריקים מכוסים בעץ המעניקים לבית מראה נעים וחמים. ישנם מגוון סוגי בריקים והמון אפשרויות.

תוכלו לבחור בעץ חלק, מחוספס, ישר, מתעקל, הכל בהתאם למראה הבית ולאיזור הקיר שנרצה לעצב, מומלץ להתייעץ עם חברות המתמחות בחיפויי ועבודות עץ שיוכלו לעזור בבחירת העץ ובהתקנתו. עוד אופציה לשדרוג קירות הבית בעזרת עבודות עץ והיא באמצעות טפטים, אפשר לשלב טפטים דמויי עץ בחללי הבית ובכך נוכל ליצור מראה אלגנטי ולא מתאמץ.

 

דק וריצוף

דרך מיוחדת נוספת לשילוב עבודות עץ בעיצוב הבית תהיה בעזרת שילוב העץ בריצוף בתור פרקט או דק באיזור הגינה, ריצוף הבית בעץ או פרקט מעניק מראה יוקרתי ונוח לניקוי. בתחום גינת הבית עבודות העץ יכולות לשמש כדק מיוחד המשדרג את הגינה והופכת את האיזור למזמין, בנוסף לכך, הדק נחשב ידידותי לסביבה ועמיד מאוד והינו קל להתקנה וזמין. סוג העץ הפופלרי לעבודות מסוג דק וריצוף הוא סוג העץ המלא, שנחשב עמיד ביותר ומעניק לריצוף מראה עשיר ויכול להגן את הריצוף מפני פגיעה או הצבת רהיטים כבדים.

 

פרגולת עץ

אם אתם גרים בבתים פרטיים ומצוידים בגינה, תוכלו לשלב את עבודות העץ דווקא באיזור החיצוני של הבית דרך בנייה של פרגולה מעץ. הפרגולה נועדה להגן על גג החצר ותוכלו לשחק עם עיצובה ע"פ הטעם האישי שלכם. תוכלו להשאיר אותה פתוחה או לכסותה כדי להגן את הגינה מפני שמש, רוחות, או גשם בתקופות חורפיות יותר. הפרגולה מעניקה לבית תחושה של רוחב והגנה.

 

סיכום

שיפוץ או שדרוג של בית מהווה עבורנו הזדמנות לשינוי, שילוב עבודות העץ בעיצוב הבית עוזרת לנו להוסיף טוויסט מיוחד וחמים ולתת לנו אווירה כפרית בלב העיר הגדולה. עבודות העץ יכולות להשתלב בכל כך הרבה אלמנטיים כמו לדוגמא: חיפויי עץ בקירות, מדרגות מעץ, פרגולות, גדרות עץ, דק מעץ לגינה או למרפסת או אפילו שילוב רהיטים מעץ.

כל אלה נועדו להעניק לבית תחושה אסטית ובאלגנטית, במאמץ קליל ובהתקנה פשוטה. בכדי לקבל את העיצוב המתאים ביותר לביתכם, פנו למומחים בעבודות העץ והתוצאה המיוחדת לא תאחר להגיע.

עבודות עץ בבית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא