אילו פעולות צריך לעשות על מנת לשמור על עגיל ההליקס שלכם

כל פירסינג חדש צריך לעבור תקופה של החלמה. יש פירסינגים מסוימים שתוך חודשיים יכולים להחלים ויש כאלו שיצטרכו שנה שלמה.

יש לא מעט פרמטרים בכל הנוגע לשמירה על פירסינג ובפרט, על הליקס.

אם אתם מתכננים לעשות עגיל שכזה, או שעשיתם כבר אבל אתם לא בטוחים לגבי הנחיות הטיפול, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות בעיון רב.

 

פעולה ראשונה – להבין שזה לא משחק ילדים

הפעולה הראשונה, כמו בכל עניין אחר בחיים היא מודעות. אתם צריכים להיות מודעים לכך שעשייה של פירסינג אינה עניין של מה בכך. מה זה אומר? הכוונה היא, שאם אתם עושים עגיל, אתם צריכים לשמור על היגיינה מרבית לאורך תקופה. הליך ההחלמה עשוי לארוך כחודשיים ואף יותר. ככל שתקפידו על ביצוע הפעולות הבאות, אתם תוכלו ליהנות מהעגיל שלכם ללא מעורבות של דלקות. אם לא תעשו כך, אתם צפויים לסבול וחבל.

 

פעולה שנייה – להכין תמיסת מי מלח עם מים ומקלות אוזניים

עכשיו, כשאתם יודעים שפירסינג זו עבודה (שתשתלם לכם בסופו של דבר), אתם צריכים לדעת מה עליכם לעשות לאחר ביצוע פירסינג הליקס במכון מקצועי. הפירסר ייתן לכם את ההנחיה הזו ואת אלו שיבואו לאחריה: אתם צריכים להכין תמיסת מי מלח. איך תעשו זאת? באופן הבא:

  1. תחממו מים (אל תרתיחו)
  2. תמזגו 3\1 כוס מים לכוס זכוכית עם כף מלח
  3. תטבלו מקלון אוזניים בתמיסה
  4. תעבירו את המקלון הרטוב סביב העגיל

שימו לב! אין צורך לבצע את הפעולה הזו בכוח, פיזור התמיסה בעדינות סביב העגיל והסרת הפרשות תעשה את העבודה.

 

פעולה שלישית – להקפיד שלא יהיה מגע עם העגיל

עכשיו, כשאתם מקפידים על חיטוי של ההליקס שלכם, אתם צריכים לשים לב שאין מגע של בגדים, מסרק, עגילים אחרים או כל דבר אחר עם העגיל. אתם כבר תשימו לב שכל מגע שכזה יוביל לכאב במהלך תקופת ההחלמה. אבל אין מדובר רק בכאב, אלא בפעולה שעשויה לעכב את הליך ההחלמה ויש להימנע ממנה.

 

פעולה רביעית – לא לסובב את העגיל

יש מי שסבורים שצריך לסובב את העגיל אחת ליום כדי שהוא לא "ייתקע" בתוך האוזן. אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את האמת – אין בכך צורך! הדבר עלול להזיק לעגיל שלכם. מספיק שתחטאו את האזור עם תמיסת מי מלח. כך שאין צורך להזיז את העגיל כלל אלא ההפך, צריך להימנע מכל מגע עם העגיל ומכל תזוזה שלו במהלך תקופת ההחלמה.

 

סיכום

אלו היו ארבעת הפעולות שצריך לעשות כדי לשמור על עגיל ההליקס. ביצוע הפעולות הללו ביסודיות ועקביות יאפשר לכם ליהנות מהליקס יפה, נטול אינפקציות וכאבים. אם אתם מכירים מישהו שצפוי לעשות הליקס, כדאי שתשתלחו לו את המדריך ותחסכו לו הרבה סבל מיותר.

דוגמנית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »