אילו צעצועים נחשבים לחינוכיים ביותר?

משחקים וצעצועים תופסים חלק נכבד בחיי הילדים שלנו. מלבד מוטיב ההנאה והשעשוע, ניתן למצוא גם משחקים חינוכיים, התורמים להתפתחות התקינה של הילדים שלנו ומעודדת אותם לפתח מיומנויות שונות. אז אם אתם מחפשים צעצועים חינוכיים לילדים, הגעתם למקום הנכון

 

תפקיד המשחקים בהתפתחות הילדים שלנו

המשחקים והצעצועים השונים ממלאים את חדרי הילדים שלנו ומספקים להם שעות של כיף והנאה (ושקט בשביל ההורים). אמנם נראה שדי ביתרונות אלו כדי להבין את החשיבות והמשמעות של המשחקים והצעצועים עבור הילדים שלנו, אך למעשה, למשחקים קיים תפקיד חשוב לא פחות בהתפתחות התקינה של ילדינו.

למשחקים יש רשימה ארוכה של תפקידים ותרומה להתפתחות ילדינו ובין העיקריים והבולטים מביניהם ניתן למנות את היכולת לפתח כישורים ומיומנויות, דוגמת מיומנויות חברתיות, מוטוריקה גסה / עדינה, זיכרון, יצירתיות ועוד; כלי לפיתוח האישיות וגיבוש הזהות ועוד.

משחקים בהתפתחות ילדינו

צעצועי התפתחות לילדים קטנים

שלבי ההתפתחות הראשוניים הם המהותיים ביותר אצל ילדים קטנים ובעיקר מגיל לידה עד גיל 3, תקופה בה הקטנטנים שלנו מגלים ת העולם ומפתחים את היכולות הקוגניטיביות, השכליות והמוטוריות שלהם.

בין הצעצועים התורמים להתפתחות הילדים בגיל הרך ניתן למצוא את המוביילים ולוחות הפעילות, צעצועים המתאימים בעיקר לילדים עד גיל שנה. לפעוטות עד גיל 3 שנים תוכלו למצוא צעצועים כמו רכבים (אוטובוס, כבאית, רכבות וכדומה), פאזלים עד 5 חלקים, צעצועי הרכבה, משחקי חשיבה פשוטים ומשחקים נוספים שתוכלו למצוא כאן – אתר ילדודס.

 

צעצועים חינוכיים לילדים גדולים

תרומתם של הצעצועים להתפתחות ילדינו אינה נעצרת עם הגיעם לגיל 3 ובמסגרת הצעצועים החינוכיים המתאימים לגילאים גדולים יותר, תוכלו למצוא ערכות יצירה, משחקים המלמדים קריאה / זיהוי מספרים, משחקי קופסא חברתיים, משחקי אסטרטגיה, שבלונות צביעה ועוד.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר רוכשים צעצועים חינוכיים לילדים

כאשר רוכשים צעצועים חינוכיים לילדים חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

רכישת צעצועים חינוכיים לילדים

התאמה לילד

את הצעצועים החינוכיים לילדים חשוב לבחור בהתאם לגיל הילדים ומצבם ההתפתחותי, כך שהילדים יוכלו גם ליהנות מהמשחקים שרכשתם עבורכם וגם לנצל את פוטנציאל הלמידה מהמשחקים.

 

בטיחות

בעת רכישת צעצועים, חינוכיים ובכלל, חייבים לוודא כי מדובר בצעצועים בטוחים עבור הילדים שלנו וזאת באמצעות רכישה בחנות מוכרת ואמינה ולאחר שווידאנו כי הצעצועים עומדים בתו תקן הבטיחות הנדרש.

 

היכן רוכשים צעצועים חינוכיים לילדים?

בין אם אתם מחפשים צעצועי התפתחות לילדים בגיל הרך ובין אם משחקים חינוכיים לילדים גדולים יותר, את הצעצועים והמשחקים חשוב ומומלץ לרכוש בחנות מקצועית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום, המחזיקה ברשותה מגוון משחקים וצעצועים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים והבטוחים ביותר.

 

לסיכום

למשחקים וצעצועים קיים תפקיד חשוב בהתפתחות ילינו, החל מגיל לידה ועד לגילאים גדולים יותר, כאשר לצד ההנאה והכיף שהם מפיקים מהמשחקים, ניתן למצוא גם משחקים חינוכיים התורמים להתפתחותם, כמו משחקי מובייל ולוחות פעילות לילדים בגיל הרך ומשחקי חשיבה, פאזלים ומשחקי אסטרטגיה לילדים גדולים יותר.

צעצועים חינוכיים לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא