יש חשמל באוויר – אילו רכבים חשמליים חדשים משנים את השוק?

עלייתם של כלי רכב חשמליים מחוללת מהפכה בענף התחבורה, ואין מגזר שמרגיש יותר את הבאז סביב רכבים חשמליים מאשר קונים שמחפשים מכוניות ידידותיות לסביבה. בין אם אתם עורכים מחקר שוק אודות רכב חשמלי שיעצב את עתיד תעשיית הרכב או שאתם להוטים לקפוץ ולהצטרף לטרנד החם עם רכב חשמלי משלכם, ה-DS 4 E-TENSE החדש מבית DS מוביל את המהפכה. 

 

מה זה E-TENSE?

ה-DS 4 E-TENSE עשוי להיות ההיברידית הלוהטת ביותר בשוק, ולא בכדי. חשבו על עוצמה אלגנטית ויעילה בשילוב עם טכנולוגיה מונעת ערך, הכול מאוגד לצורה אחת יפה. מה שהופך את מערכת ההנעה הזאת למנצחת על הכביש במלוא מובן המילה, עם תא נוסעים ספורטיבי אך אלגנטי שיכול להכיל בין חמישה לשבעה אנשים. ל-E-TENSE יש גם טווח מרשים של עד מעל 300 קילומטרים בטעינה בודדת – די מרשים בהתחשב בכך שהיא מציע כוח חשמלי בלבד וגם כוח מונע בגז.

אבל המשיכה האמיתית של ה-DS 4 E-TENSE היא שילוב המנועים שלה. מערכת ההנעה 4WD שלו היא שילוב מושלם של גז וחשמל, עם מנוע PureTech בנזין בנפח 1.6 ליטר ומנוע חשמלי של 80 כוחות סוס המספקים כוח ויעילות כאחד. וכמובן, ישנה אפשרות לבחור בין מצב חשמלי, מצב היברידי ומצב ספורט, המאפשרים לכם למצוא את איזון הכוח המתאים בצורה מושלמת לסגנון הנהיגה שלכם.

כלי רכב חשמליים

נהיגה מבוקרת

ה-E-TENSE מציע גם חבילת עזרי נהג כמו בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע לשמירה על נתיב כדי להפוך את הנסיעה שלך לנוחה יותר. למה לבחור במכונית DS? כשזה מגיע לרכבי יוקרה, יש שם אחד שבולט מכל השאר: DS Automobiles. DS, שנוסדה בשנת 1954, עשתה לעצמה שם על ידי כך שהציעה לנהגים סגנון, ביצועים ואלגנטיות ייחודיים שפעם נמצאו רק ברכבי יוקרה יוקרתיים.

כיום, DS שידרגה את המערך שלה כדי לכלול מגוון של כלי רכב היברידיים וידידותיים לסביבה המשלבים עיצוב בלתי מתפשר עם תכונות בטיחות עדכניות, מה שהופך אותם לחובה עבור נהגים תכופים. והשילוב הזה של סגנון וביצועים הוא שעזר ל-DS להפוך לאחת מחברות הרכב המוערכות בעולם.

 

קחו אותה לנסיעת מבחן

אם אתם מוכנים להצטרף למהפכת הרכב החשמלי, אז למה שלא תבדקו את ה- ds4 e-tense, אתם יכולים למצוא את הרכבים האלו ולקחת אותם לנסיעת מבחן ברוב סוכנויות DS, וכשתעשו זאת, תוכלו לקחת אותו לנסיעת מבחן ולקבל טעימה מהטכנולוגיה מונעת הביצועים שלו.

ועם המראה המתוחכם והצללית הייחודית שלו, תהיו בטוחים לסובב ראשים כשתצאו לכביש ב-DS 4 E-TENSE החדש שלכם. אז אל תחכו יותר – התכוננו לחוות את עתיד הנהיגה עם DS 4 E-TENSE היום, וליהנות מחוויית נהיגה ברמה הגבוה ביותר ותוך כדי שימוש אפסי כמעט בדלק.

כלי רכב חשמליים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »