אילו שימושים יש למיכלי דולב בעסק

במידה ויש לך צורך, פרטי או כחלק מחברה או משימה קולקטיבית, לאחסן או לשנע דברים מסוימים – אתם צריכים מכלים. קופסאות מחומר מסוים שיעמדו במשימה. שלא יהרסו את הדברים אשר אותם ברצונכם לאחסן, ויותר מכך – שיישמרו עליהם באופן אקטיבי. המכלים יכולים להיות עשויים מסוגי מתכות או שלל סוגי פלסטיק. אנו נסביר מדוע מכלי הפלסטיק של דולב הם הפתרון שלא ידעתם שאתם צריכים ואילו שימושים יש להם.

 

למה דווקא מכלי הפלסטיק של דולב

מכלים אלו עשויים מפלסטיק איכותי ביותר. החברה פועלת כבר כמה עשרות שנים, ובעזרת טכנולוגיה וניסיון שיפרה את מוצריה להיות איכותיים בכך שהם אינם כבדים כלל, אקולוגיים יותר ואף בעלי תכונות אקטיביות. כלומר, הן יכולות לבודד קור וחום למשל, ועוד שלל מאפיינים דומים. הבחירה היא ברורה כאשר ברצונכם לבחור מיכלים – דולב מוצרי פלסטיק.

 

שימושים

מכלי הפלסטיק של דולב מגיעים בשלל תצורות וגדלים. עקב הגמישות בגודל והחומרים האיכותיים, ניתן להשתמש בהם לשלל משימות, המכלים ערוכים ובנויים להתאים במיוחד לשימושים רבים. לפניכם המרכזיים שבהם.

 

אחסון ושינוע מזון

אחד התחומים שדולב מתמחים בו בכל הקשור למכלים הוא מוצרים שמתאימים לאחסון ושינוע של מזון. יש לחברה מכלים במיוחד לפרות וירקות למשל. המכלים יכולים לשמור על קור ועל חום, יש להם יכולת ניקוז נוזלים וכמובן מגיעים עם מכסים גם. ניתן לאחסן מגוון סוגי מזונות, גם הרגישים ביותר בכל הקשור לשמירה, כגון מוצרי חלב.

 

מוצרי תעשייה

המכלים האיכותיים של דולב בנויים גם לאחסן ולשנע מוצרי תעשייה. הם יכולים לעשות בזכות שתי תכונות שיש להם:

  1. גודל – כאמור, המכלים מגיעים בשלל גדלים, כך שיש כאלו גדולים בהחלט לאחסון מירבי של מוצרים, או אחסון של מוצרים גדולים בעצמם.
  2. משקל נשיאה – המכלים הגדולים יכולים לעמוד בעומס שנע בין כ- 700 קילו גרם לטון שלם.

 

חומרים מסוכנים

אחד הנתונים המיוחדים ביותר במוצרים אלו שהם אף בנויים להעברת חומרים מסוכנים. זהו נתון שלא כל המכלים בשוק יכולים להתגאות בו.

 

פסולת

כמו עם מוצרי התעשייה, מגוון הגדלים (במיוחד הגדולים שביניהם) שיש למכלים אלו יחד עם כושר הנשיאה המרשים שלהם (כנזכר לעיל, בין כ- 100 ל- 1,000 קילו) נותן את האופציה להעביר גם פסולת במכלי דולב.

 

תכונות בולטות נוספות

עוד כדאי לדעת, מעבר לנאמר לעיל שיש למכלי דולב אף תכונות נוספות אשר מבטיחות את הצלחת השימושים המצוינים כאן:

  1. צמצום בקטריות – החברה פועל כבר עשרות שנים, ועם מרחק ופיתוח אחת התוצאות שהושגו, על פי החברה, הוא צמצום בקטריות.
  2. עמידות – המכלים עשויים כאמור מפלסטיק איכותי, והם יכולים לעמוד בכיפוף ולא להישבר.

 

לסיכום

לסיכום, המכלים של חברת דולב איכותיים ביותר. ניתן להשתמש בם לאחסון ושינוע של מזון מגוון, מוצרי תעשיה, פסולת ואף חומרים מסוכנים.

מיכל פלסטיק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא