איפה הכי כדאי ללמוד אומנות?

אז הגעתם סוף סוף להכרעה, והחלטתם מה אתם רוצים להתחיל ללמוד בזמן הקרוב. קודם כל נאחל לכם מזל טוב והרבה הצלחה. אבל גם אחרי שהחלטנו מה אנו רוצים ללמוד, ובאיזה תחום אנו רוצים לעסוק, נשארת שאלה נוספת וגדולה: איפה ללכת ללמוד? יש בישראל לא מעט מוסדות אקדמיים, מכללות ואוניברסיטאות, וכל אחד מהם מציע שלל תכניות לימודים.

אם אתם חושבים על לימודי אמנות, ולא ממש ברור לכם איפה כדאי להתחיל ללמוד, אז הגעתם בדיוק למקום הנכון. יצאנו לבדוק עבורכם איפה כדאי לכם ללמוד תואר באמנות. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

מה לומדים בלימודי אמנות

בתואר ראשון של לימודי אמנות תרכשו הרבה מאוד ידע עיוני ותיאורטי, לצד כלים מעשיים ומיומנויות אמנותיות שדרושות לכל אמן. לצד לימודים תיאורטיים על ההיסטוריה של האמנות, זרמים אמנותיים, ועוד, מוקדש זמן רב לעיסוק באמנות בפועל על שלל תחומיה: קרמיקה, ציור ורישום, פיסול, ועוד.

במהלך הלימודים תלמדו גם איך לחשוב באופן שונה, איך להביא את עצמכם לידי ביטוי באופן אמנותי, איך לנצל את היכולות שלכם, ולהוציא את היצירתיות שבכם אל הפועל. בין הקורסים התיאורטיים יהיו גם קורסים שיתמקדו בנושאים כמו: אמנות ומלחמה, אמנות ומחאה, אמנות דתית, ועוד.

לימודי אמנות

מה עושים עם תואר בלימודי אמנות?

בוגרי תואר ראשון בלימודי אמנות יכולים לפנות לכמה מסלולים. המסלול הראשון והטבעי ביותר עבור רבים הוא להתחיל לעסוק באמנות בפועל, כאשר יש שלל תחומים שבהם ניתן לעבוד. אפשרות אחרת היא להמשיך בשדה המחקרי לתארים מתקדמים. אפשרות נוספת היא לעסוק באוצרות ולעבוד במוזיאונים שונים.

אפשרות נוספת ומעניינת במיוחד, שדורשת תעודה הוראה או קורסים אחרים, היא השתלבות בעולם החינוך או בטיפול. בעולם החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי יש לא מעט גופים וארגונים שבהם ניתן ללמד אמנות בצורה כזו או אחרת. טיפול באמנות הוא גם תחום מדהים שהולך ומתפתח, ומשלב את האהבה הגדולה לאמנות והריפוי שהאמנות יכולה להביא לאנשים מסוימים.

לימודי אמנות

איפה הכי כדאי ללמוד תואר בלימודי אמנות?

כפי שאמרנו, יש לא מעט מוסדות שמציעים תואר בלימודי אמנות, וההתלבטות די קשה. אנו התרשמנו במיוחד מהפקולטה לאמנויות במדרשה שבבית ברל, ונציג בפניכם חלק מהסיבות שבגללן כדאי לכם ללמוד במקום:

  1. תכנית הלימודים נרחבת במיוחד ומאפשרת לכם להתמחות במגוון תחומים אמנותיים, החל מצילום ווידאו, ועד ליצירת קרמיקה, עם הרבה מאוד התנסויות ועבודה מעשית. חוץ מזה, יהיו לכם במהלך הלימודים מפגשים עם אמנים, סיורים, סדנאות, ועוד.
  2. צוות ההוראה במדרשה מורכב מאמנים מצטיינים בתחומם, ממובילי העולם האמנותי בישראל. כל סטודנט נהנה מיחס אישי ומקשר קרוב למרצים, שדואגים לסטודנטים הרבה מעבר למה שהם חייבים.

 

סיכום

אז אחרי שהחלטתם להתחיל לימודי אמנות, הגיע הזמן להחליט איפה לעשות את זה. אנו ממליצים לכם בחום על המדרשה בבית ברל, ובטוחים שלא תתאכזבו מההחלטה!

לימודי אמנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פן גדעון מבית היירליין
איך בוחרים פן נכון?

עבור רבים מאיתנו, מייבש שיער הוא אחד הכלים החיוניים ביותר בשגרת היופי שלנו. לא רק שמייבש שיער טוב עוזר לנו להשיג שיער יפה ובריא, אלא

קרא עוד »