אלו הטיפים החמים ביותר בתחום הבריאות

מי לא רוצה להיות בריא? המרדף אחר הבריאות הוא עוד משחר ההיסטוריה האנושית. מאז ומעולם נתנו את אמוננו במרפאים מסוגים שונים, האדם הפשוט שם פעמיו בכל פעם מחדש אל האדם שנחשב כחכם מכולם לקבל מזור לכל בעיותיו. היות שלמדנו שמחלות פוקדות את כולם, הרעיון הוא לייצר גוף ונפש בריאים על מנת שלא נזדקק לטיפול, למעשה אנחנו לא נתמקד במה עושים שחולים, אלא כיצד נימנע ממחלות.

 

פעילות גופנית

מה לא נאמר על חשיבות הפעילות הגופנית לגוף האדם, אולם כמה שלא נדון בנושא ההשפעה של פעילות גופנית על הגוף לאורך זמן ובצורה מסודרת ומבוקרת יש בה כל כך הרבה יתרונות לגוף ולא פחות מכך לנפש, וכבר אמרו שגוף בריא מתחיל בנפש בריאה. הפעילות הגופנית מייצרת אצלנו הרבה מעבר לחיזוק השרירים ותחזוקה של מחזור הדם, פעילות גופנית יוצרת תחושת חיוניות, היא מספקת לנו תחושה של עשייה ובנוסף גם מייצרת הערכה כלפינו מן הסביבה. פעילות גופנית טובה לנו מכל סיבה שיש.

 

תזונה

החיים המודרניים הביאו עמם שפע עצום בכל דבר, היום אנו יכולים לצרוך מזון מכל פינה על הגלובוס. לכן מפתיע ומקומם קצת שמכל האפשרויות המזון המעובד והתעשייתי תפס מקום גדול כל כך. אם כך מדוע לא ננצל כל מיני רעיונות ועצות שקיימים בכל מגזין לחיות בריא רצוי לצרוך מזון טבעי, לא לפחד להכין בבית מה שניתן בין אם לגדל ירקות או להכין לחם, כמובן שבישול בייתי תמיד עדיף.  התזונה תשפיע על הרגשתנו בכל שלב ביום, שינוי הרגלים יביא לתחושת בריאות מחשבתית.

 

חיבור לטבע

בהמשך לתפיסה שגוף בריא מתחיל מנפש מאוזנת, לא ניתן להתעלם מהחשיבות שיש לכל אדם לחיבור לטבע, היכולת לראות דברים גדלים ומתפתחים בסביבתם הטבעית שהם לא בניינים רבי קומות, מהווה תרומה חשובה לנפש. עצתי לכם, הקימו גינה, על הגג או בחצר הבית, גדלו פרחים או ירקות, אין לכם שטח, רכשו מספר עציצים וגדלו בהם מה שאתם אוהבים, ואם כל זה קשה לכם, הקפידו על טיול בטבע לפחות פעם בשבוע, חורשה או חוף ים שליד הבית יעשו את העבודה.

 

תשאפו לדעת

גם אם סיימתם תיכון / אוניברסיטה או אפילו דוקטורט, תמיד תזכרו שאפשר לדעת עוד. הידע הזמין היום הוא אין סופי, ולא חייבים ללמוד רק דברים שקשורים לעבודה. אפשר לקחת קורס מקוון בנגרות, בניית ציפורנים או תכנות. מכל דבר אפשר ללמוד ככל שתשאפו ללמוד יותר, הנפש תרגיש טוב יותר, כך גם הגוף.

 

לסיום

הגוף שלנו הוא מכונה מופלאה, אין בכך חידוש, חייבים לשמור עליו, אבל לא כל הפעולות חייבות להיות שהגוף כבר קורס או נפגע. תעשו כבוד לגוף שלכם ותדאגו לנפש. אתם תגלו שהתשורה תגיע ותעניק לכם בריאות נפשית שהיא חשובה כל כך.

לב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »