אלו המוצרים שחובה לקנות לפני שמביאים כלב הביתה?

קודם כל נפתח ב: מזל טוב! אנחנו מכירים את ההרגשה של להביא גור מתוק וקטן אליכם הביתה. זה באמת מרגש ומשמח מאוד! ובאותה הנשימה זו אחריות גדולה, יש לכם גור קטנטן בבית שצריך להכין לו דברים ממש כמו לתינוק חדש. אז מה חייבים לרכוש לפני שמביאים גור כלבים הביתה?

 

המוצר הראשון: כלוב נשיאה עשוי פלסטיק או כלוב רשת

יש צורך לקנות ולהתאים את כלוב הפלסטיק לגודל הגור או הכלב. כלוב הפלסטיק למעשה, וזה אמירות של מאלפי כלבים וממש לא שלנו, הולך להיות כלי החינוך המרכזי שלכם בחודשים הראשונים. זה המקום הכי בטוח להשאיר בו את הכלב כאשר אתם לא יכולים להשגיח עליו. הוא ישמור על הבית שלכם מפני הרס של הגור הקטן והמתוק שעלול לפגוע ברהיטים, נעליים, כבלים ובקיצור הבנתם. ניתן לרכוש את הכלוב לפי מידות מובנות גם מ: חנות חיות אונליין ולקבל אותו באמצעות שליח.

 

המוצר השני – גדר גורים:

תפקידה של הגדר, כשמה כן היא, למגדר ולהקצות לכלב מרחב ספציפי בבית ובכך בתהליך האילוף של עשיית הצרכים: לא מחכות לכם "הפתעות" ברחבי הבית. יש לכם מקום אחד ספציפי לנקות בו. שימוש נוסף הוא האפשרות לשחרר אותו כשאתם לא נמצאים בבית או לא יכולים להשגיח עליו באותו הרגע.

 

מוצר שלישי, חובה בכל בית עם גור: מסיר כתמים וריחות לרצפה

ישנם תרסיסים מנטרלי ריח שגם מסירים את הכתמים והם במקרים שלאחר הניקיון הכללי של המיקום בו הכלב השאיר את צרכיו: מסיימים את תהליך הניקיון עם התרסיס הזה ובכך מונעים כתמים או ריחות לא נעימים שגם הם כלולים בתהליך של הכנסת כלב לחייכם. אבל אם יש לנו פתרון שיעשה לכם יותר נעים אז, למה לא?

 

"למקום" – מיטה לכלב

לכל הכלבים יש מעין "מקום" בבית שבו נמצאת המיטה ולשם אנחנו מחנכים אותם שהולכים בבגרותם. מיטה לכלב גדול או קטן היא עדיין חלק עיקרי וחשוב מאוד בזהות ובהתנהלות שלו בבית. שם הוא ישן ולשם הוא הולך לנוח במהלך היום. פריט חובה בכל בית שיש בו כלב: גור, קטן או גדול.

 

אפרופו אוכל: צלחת אוכל ומים לכלבים

כל כלב צריך לכלי לאוכל ולשתייה משל עצמו. ואנחנו ממליצים על כאלו שעשויות נירוסטה: למראה נקי יותר ולנוחות מרבית לכלב. תסמכו עלינו.

 

למוצר האחרון והמרגש ביותר: קולר + תג שם

אלו מוצרים שהם מעבר לחובה הם ממש אובייס. שום כלב לא יכול להתנהל בלי ולכן לא נעלה במילים על השימושים והחשיבות. כן נספר לכם שיש צורך להוריד מהכלב את הקולר כשהוא בתוך הכלוב שלו בשביל להימנע מסכנת החנק שכרוכה בדבר.

 

החבר הטוב ביותר של האדם!

עכשיו כשיש לכם רשימה מסודרת, אנחנו בטוחים שתהנו מגידול וחינוך הכלב שלהם. שיהיה לכם המון בהצלחה.

כלב הביתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »