אקסטרים עם העובדים – 5 פעילויות אקסטרים ליום גיבוש

לפנק את העובדים זו הוצאה, אבל המציאות מוכיחה שהיא משתלמת עד מאוד. כי כשעובד מרגיש שמקום העבודה משקיע בו, מטפח ומגבש – התפוקה תהיה טובה יותר. האווירה בין העובדים תהיה נעימה יותר וההצלחה של כל אחד מהעובדים לטובת בית העסק תהיה מזהירה. בבתי עסק רבים מעוניינים לספק לעובדים אקסטרים ליום גיבוש. גם אתם מבררים ובודקים? קבלו חמישה רעיונות לפעילויות מתאימות ליום גיבוש.

 

חמישה רעיונות מנצחים לפעילות ליום גיבוש לעובדים

  • חדר בריחה

אמנם כבר לא טרנד רותח, אבל עדיין מרתק ומושך. מתאים במיוחד לקבוצות עובדים שאוהבים לחשוב, ובשבילם חוויה אינטלקטואלית היא החוויה הטובה ביותר. ביקור בחדר בריחה זו חוויה נפלאה שניתן לשלב אותה לצד פעילויות נוספות ביום גיבוש.

 

  • סיור ממונע

כמה נפלא לצאת לסיור בשטח באמצעות ממונעים. יש לא מעט בעלי אתרים ומתחמים בהם ניתן לשכור רכבים ממונעים שמתאימים לנהיגה עצמית בשטח. חוויה מיוחדת בפני עצמה! טרקטורון ממונע הוא גם אטרקציה מיוחדת ובלתי נשכחת!

 

  • סדנאות מרתקות

סדנאות מעניינות וחווייתיות עשויות להיות פתרון נפלא לאקסטרים וליום גיבוש. סדנאות ניתן להתאים לתחומי העניין של העובדים; בישול ואפייה, צורפות ופיסול, שירה ונגינה ועוד. הסדנה יכולה להתקיים בשטח בית העסק, אך ניתן במקרים רבים לארח אותם באתרים מרתקים, בשטח או במפעל, לדוגמה סדנה ביקב כולל טעימות. מי מהעובדים שלכם יתנגד לרעיון?

 

  • טיול בטבע

ניתן לצאת לטבע ולטייל. זה יכול להיות חורשה סמוכה, יכול להיות אתרים מאתגרים יותר ומשמעותיים שכוללים צעידה ממושכת במסלולים מאתגרים. ניתן לומר שטיולים בטבע היו תמיד והם גם היום חוויה מיוחדת ואהובה. כמובן שמסלולים כאלו חייבים להיות מתאימים לכושר וליכולות הפיסיות של המטיילים. כך שהמסלול אכן יהיה מאתגר ומהנה, אך אפשרי ותואם יכולות.

 

  • אוכל בשטח

יש כיום אינספור רעיונות לארוחות גורמה מיוחדות בשטח. ניתן לבצע זאת בהכנה עצמית אך אפשר ומומלץ להזמין חברה חיצונית שמכינה ומגישה לכם את האוכל, במקום. הארוחה יכולה להיות בשרית ומשובחת במיוחד, ניתן לבחור ארוחה חלבית או צמחונית, הכול לפי העניין והטעם האישי של הסועדים.

 

לסיכום נושא פעילויות מתאימות ליום גיבוש

גם אתם יכולים לבחור לקבוצת העובדים שלכם את האטרקציה או את החוויה המתאימה ביותר עבורם. זאת לפי רף הציפיות שלהם, גיל, תחומי עניין ונתונים אישיים נוספים. יש אינספור אפשרויות ורעיונות במגוון עצום. חשוב להתחשב ברצונות העובדים ולחוויות שעשויות להתאים להם.

כי התאמה של אטרקציה או חווית אקסטרים היא זו שמבטיחה את ההנאה שלהם, ומאפשרת לכם להיות בטוחים כי ארגנתם יום מוצלח וטוב שאכן יניב את התוצאות המיוחלות, יגביר מוטיבציה, ישפר את האווירה ויגבש את העובדים. השקעה משמעותית אך משתלמת לטווח הרחוק של העסק.

פעילות ליום גיבוש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »