אתה קבלן וצריך מלגזות? כדאי שתכיר את הסוגים השונים

מלגזה היא אחד הכלים החשובים ביותר בשטחי תעשייה. המלגזה מאפשרת לנו להרים משאות כבדים ללא כל מאמץ, ובלעדיה העבודה שלנו פשוט לא תוכל להתבצע. בתור קבלנים למלגזה יש חשיבות רבה עבורכם, אולם לפני שאתם בוחרים אחת כזו, חשוב להכיר את סוגי המלגזות השונים שקיימים היום ורק אחר כך לבחור את המלגזה שמתאימה לסוג העבודה שלכם. 

 

מלגזת צריח

המלגזה הראשונה שעליה נדבר היא מלגזת צריח. המלגזה הזו מתאימה בעיקר במקומות סגורים וצרים כמו מחסנים. המלגזה הזו היא מלגזה ממונעת שעובדת על חשמל, וכאן hangcha תוכלו לראות מספר דגמים שלה. למלגזה הזו יש יכולת הרמה גבוהה, והיא יכולה לעבור גם בין מעברים צרים.

מלגזת מגדל

מלגזות עם מנוע דיזל

אחד ההבדלים הכי בסיסיים בין מלגזות שונות הוא באופן ההנעה שלהן. בעבר, כל המלגזות היו ממונעות על גבי דלק, וגם היום חלק ניכר מהן נשארו על בסיס מנועי דיזל. מלגזות כאלו אמנם רועשות יותר בתפעול שלהן, אולם מבחינת יכולת הרמה ועוצמת עבודה הן כנראה המלגזות הטובות ביותר.

 

מלגזות חשמליות

סוג ההנעה השני שפופולרי בקרב יצרני מלגזות הוא כאלו שממונעות על ידי מנוע חשמלי. מלגזות כאלו זולות יותר לתפעול כיון שלא צריך לתדלק אותן, וההפעלה שלהן שקטה יותר מאשר של המלגזות המונעות על ידי מנוע דיזל. מלגזות חשמליות מתאימות לעבודה גם במקומות סגורים כיון שהן לא פולטות עשן או גזים. בדקו רק שהמלגזה מתאימה לעבודה שלכם מבחינת יכולת הרמה.

 

עגלות משטחים

סוג נוסף של מלגזות שאתם בתור קבלנים צריכים להכיר אלו עגלות משטחים. למעשה לא מדובר על מלגזות קלאסיות אלא על עגלות ממונעות בעלות יכולת הרמה של משקלים כבדים. חלק מעגלות הללו עובדות בצורה הידראולית, כך שכל מה שצריך כדי לשמור עליהן זה לוודא שמערכות ההרמה תקינות. עגלות כאלו מונהגות על ידי ידית ואין כל צורך ברישיון על מנת להשתמש בהן.

 

על מה חשוב להקפיד

בבחירה של מלגזות חשוב לזכור שמדובר על ציוד יקר שהולך לשמש אתכם להרבה שנים. אם אתם מתלבטים אלו מלגזות לקנות מומלץ לבדוק אפשרות של השכרה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמוצר שאתם קונים הוא זה שבאמת יכול לעזור לכם. בנוסף, יש להקפיד על תחזוקה נכונה של המלגזות. הן עומדות בעומס רב, ותחזוקה נכונה תבטיח לכם עמידות שלהן לאורך זמן רב.

 

לסיכום

בחירה של מלגזה היא אחת הבחירות הכי חשובות שאתם בתור קבלנים צריכים לעשות. את סוגי המלגזות ניתן לחלק על פי סוג ההנעה והגודל שלהן. בשטחים פתוחים שבה יש צורך להרים משאות כבדים, מלגזה על בסיס מנוע דיזל תהיה הבחירה הטובה יותר. מנגד, אם מדובר על שטח צר ומקורה לכו על האפשרות של מלגזה חשמלית, כאשר כדאי לבדוק את האופציה של מלגזת צריח.

מלגזות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא