באילו מקרים צריך לחדש את הריפוד בריהוט בגינה

אין צל של ספק שהריהוט שנמצא בחצר הגינה שלנו, הוא תורם רבות ומוסיף המון אור וצבע לגינה.

עם השנים, הריהוט מתבלה, הוא מקבל את צבעו של האבק האפור, והוא נראה פשוט פחות טוב.

ישנם מקרים ובהם כדאי מאוד להחליף את הריפוד שנמצא ברהיטי הגינה, בשל הצורך לחדש אותם ולהחזירם לחיים הקודמים.

 

העניין הכספי הוא גורם מרכזי

הגינה שלנו מורכבת ממספר רהיטים, ואצל כל אחד יש גינה שונה. אם הגענו למצב ובו נדרש להחליף את הריהוט שלנו בשביל להתחדש ולקבל ריהוט נקי ומחודש, נרצה לעשות זאת תוך השקעה מחודשת אך גם ללא הר של הוצאות. כשאנו בוחרים לבצע החלפת ריפוד למזרנים וכריות למשל, אנו מודעים לכך שהריפוד זול בהרבה מקניית רהיט חדש, והרפד יגיע לתוצאות הנדרשות והכי טובות עבורנו.

 

כשהריהוט בלוי אין ספק שהוא צריך שינוי

כך קורה עם השנים הרבות שהציוד נמצא ברשותנו, הוא מתבלה ונהיה פחות טוב. בין אם זה כורסאות או כסאות, שהכריות שלכם משחירות ונהיות נמוכות, ובין אם זה ערסל גינה למשל, שהוא מרופד היטב. חשוב לשמור על הריהוט שלנו מתוקן ככל שניתן, לכן חשוב מדי כמה שנים להתייעץ עם רפד ולהחליף את הריפוד ברהיטי הגינה שלנו. החידוש יעזור לרהיטים שלכם להתקיים זמן רב יותר ולשמור על תקינותם באופן מלא.

 

נזקי השמש הם קשים בהחלט

הריהוט שנמצא אצלנו בגינה חשוף לכל תנאי מזג האוויר האפשריים שיש במהלך עונות השנה. ישנם בתים שלא שמים קורת גג תחת השמש או הגשמים, ולכן כל הציוד ניזוק עם השנים. ציוד שפגמה אותו השמש, נהיה בהיר יותר, מאבד מצבעו ולא מצליח לשמור על תקינותו, לכן חשוב במצבים של פגיעת שמש למשל, להחליף את הריפוד ברהיטי הגינה שלנו ולחדשו בכדי למנוע מהרהיטים להשחיר ולהיהרס לחלוטין.

 

חידוש הריפוד הוא ממש לא סיפור

כשאנו בוחרים לחדש את הריפוד ברהיטי הגינה, מגיע אלינו רפד שכל תפקידו הוא לראות מהו מצב הריהוט שלנו ואיך ניתן להציל אותו ולחדשו לאלתר. לרוב, הרפד יקח מאתנו תמונות מצולמות תחילה, ולאחר מכן יגיע לקחת את הריהוט אליו (הוא עושה המון רעש ולכלוך, לכן מומלץ שלא לבצע את העבודה בבית הלקוח עצמו), ולאחר מכן מחזיר לכם את הרהיט מרופד ובמצב כמו חדש.

 

הריפוד הוא הבסיס לכל הריהוט

חשוב מאוד לזכור שבמידה ואחד הרהיטים שלנו נשחק עם השנים, דהה, התכווץ או האפיר והשחיר, מומלץ להחליף את הריפוד ולא את כל הרהיט עצמו. הרפד יגבה מכם מחיר זול בפער מאשר קניית רהיט חדש, וכמו כן ישנם רהיטים מאוד יקרים שכנראה לא תרצו לזרוק לפח אלא רק לשפץ אותם מעט. ישנם המון מקרים בהם נדרש להחליף את הריפוד בשביל הנוחות והניראות של הרהיט, ובשבילנו בעיקר, בשביל שנרגיש שמחים ומאושרים.

ספה גדולה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »