מה חשוב לדעת לפני שבוחרים עורך דין פלילי בתל אביב?

בחירה בעורך פלילי בתל אביב זה לא עניין פשוט. שכן, יש היצע רחב של עורכי דין שעוסקים בתחום זה בעיר הגדולה ורק מעטים מהם נחשבים לעילוי בתחום. מדריך זה יציג בפניכם את הדברים שחשוב לדעת רגע לפני שתבחרו בעורך הדין שילווה אתכם. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות, כדי שתצאו מכאן עם הידע שיקנה לכם ביטחון.

 

חשוב לבדוק את הנגישות למשרד

לא ניתן לכתוב מדריך שעוסק בבחירת בעל מקצוע בתל אביב, מבלי לציין את הנגישות למשרדים. שכן, יש מצוקת חנייה בתל אביב ואתם רוצים להיות בטוחים בכך שתוכלו להגיע לפגישה במינימום מאמץ. לכן, נמליץ לבדוק שיש אפשרויות חניה זמינות או שניתן להגיע למקום בקלות עם מונית.

 

חשוב לוודא שמדובר במשרד מוכר ומוביל

מוטלת עליכם האחריות בכל הנוגע למציאת משרד עריכת דין מוביל בת"א. כאמור, אתם תמצאו משרדים בודדים שעונים על קריטריון זה בתוך ההיצע הרחב שקיים בעיר. לכן, ההמלצה היא לערוך חיפוש מעמיק ככל הניתן, שיגלה איזה משרד הוא מוכר והמוביל ביותר בתל אביב (כלומר זה שמקבל אליו לקוחות רבים מהעיר ומחוצה לה).

 

טיפ: כך תבדקו את טיבו של עורך הדין הנבחר

בחרנו להציג בפניכם טיפ קצר שיאפשר לבדוק את רמת המקצועיות של עורך הדין הפלילי ששמתם עליו עין. נציין שתצטרכו לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא ביקורות שנכתבו אודותיו בפלטפורמות מהימנות, לדוגמא:

  • פורומים משפטיים
  • לשונית הביקורות של גוגל

אם תרצו להגדיל ראש ולערוך בירור מעמיק עוד יותר, תצטרכו לקרוא פרוטוקולים שמופיעים באתרים משפטיים. שכן, אלה יאפשרו לכם להכיר בעבודתו של עורך הדין הנבחר.

 

חשוב לוודא את תחומי ההתמחות שלו

זה טוב ויפה להגיע לעורך דין שנחשב לשם דבר בתחום הפלילי, אך זה לא מספיק. עליכם לבדוק את תחומי ההתמחות שלו, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהוא מתאים למקרה שלכם. שכן, כל עורך דין פלילי בקיא בתחומים מסוימים, לדוגמא:

  • עבירות סמים
  • עבירות אלימות
  • עבירות מין
  • עבירות רכוש ומרמה
  • עבירות הלבנת הון, סחר בנשק, שוחד, רצח וכו'

לאחר שביצעתם את הבירור אודות הדברים שהוצגו בפסקאות שלעיל, עליכם לפנות לעורך הדין ולבדוק את תחום ההתמחות שלו. אם תגלו שהוא בקיא בנושא שבו אתם מואשמים, תוכלו להמשיך עמו את הדרך. לעומת זאת, תצטרכו להמשיך בחיפוש, במידה ויתגלה שאין לו ניסיון בתחום.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור נכון

מדריך זה הציג בפניכם את 3 הדברים שחשוב לדעת רגע לפני שבוחרים בעורך דין פלילי בתל אביב. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות בכל שלב, כך שתוכלו פשוט לצאת לדרך ולבצע בחירה מדויקת עבורכם מכל הבחינות. נאחל כעת שיהיה בהצלחה ושתגיעו לעורך הדין הטוב ביותר בעיר.

עורך דין פלילי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »